Har en nabo som ønsker å sette opp et gjerde mot hagen vår, slik at de kan slippe ut hundene sine. Det er hekk der nå og vi føler ikke behov for et gjerde. Men det er greit for oss at de setter det opp og det er også greit at de setter det i grensen, istedenfor på sin side, da det blir penest. Men de har ikke tenkt å kle gjerdet på vår side - det kunne vi gjøre selv. Altså både bestille og kjøpe materialer, kle det selv og beise det. Er ikke det litt frekt? Når man setter opp gjerdet så skal det jo stå med "finsiden" ut. At de ønsker å kle det pent på sin side også er jo greit, men ikke å sette det "feil vei" med stygg side mot oss. Og hadde det ikke vært for at de ønsker gjerdet så hadde ikke vi satt opp et. Det er jo de som ønsker gjerdet, ikke noe vi felles ønsker.
Sambo har hatt skulderoperasjon og har begrenset med bevegeligjet og skal ikke løfte og er sliten pga dårlig søvn pga smerter. Vi har en liten baby. Vi har ikke mye mulighet/tid til å sette opp et gjerde og har heller ikke lyst/mulighet til å bruke penger på dette.
Samboer, konfliktsky som han er, sa at det var greit. Så da er det jeg som i morgen må gå å si at det ikke er det allilevel. For jeg bør vel ikke finne meg i det?
Sent from my iPhone using BV Forum
Sambo har hatt skulderoperasjon og har begrenset med bevegeligjet og skal ikke løfte og er sliten pga dårlig søvn pga smerter. Vi har en liten baby. Vi har ikke mye mulighet/tid til å sette opp et gjerde og har heller ikke lyst/mulighet til å bruke penger på dette.
Samboer, konfliktsky som han er, sa at det var greit. Så da er det jeg som i morgen må gå å si at det ikke er det allilevel. For jeg bør vel ikke finne meg i det?
Sent from my iPhone using BV Forum