Gjenntatte blødninger

Studentmammen

Betatt av forumet
Hei! Jeg begynte å få en liten blødning i dag etter å ha gått hjem fra skolen (universitetet), det var litt brunlig og kommer fortsatt litt brunt blod. Men bare litt nå noen timer etter. Jeg er i uke 8+4 nå, og hadde for en uke siden en kraftig blødning etter samleie, fikk da kommet inn til legen og sjekket at , livmormunnen var lukket og målt hcg. Alt så ut til å gå bra, men fikk sex og treningsforbud( :( ). Hadde også en bitteliten blødning for to uker siden etter å ha vært ute å lekt med datteren min (4). Er nå kjempebekymra, for blødningen i dag ser ut til å være "uprovosert" og legekontoret er ikke åpent på denne tiden av døgnet, så må pent vente med å få sjekket det. Hadde en spontanabort i begynnelsen av november også (rakk ikke en runde med mensen egang før jeg ble gravid på ny). Kan nevne at jeg fortsatt er kvalm og har kjempevondt i puppene, så symptomene er der enda. Noen som har opplevd liknende? Hva kan disse gjenntatte blødningene komme av? Hjeeeeelp!:S

Jeg har det også sånn, utrolig stressende!

Jeg blør antagelig pga medisinene jeg tar (ivf), og blodfortynnende. Men har vært på to ul og sett bankende hjerte likevel ❤️

Det går som regel veldig bra selv med blødning. Jeg blør bare ved å gå litt lengre om gangen, løft og stress. Ta kontakt med legen i morgen, hvis du er urolig kan du ta en tidlig ultralyd.

Må være godt å se et bankende hjerte! ^^ Håper du har rett i at det går bra likevel! Hadde vært så utrolig trist å miste igjen. Håper jeg har det liknende som deg, selv om jeg ikke går på medisiner. Krysser fingrene for oss begge (y) :) Skal kontakte legen i morgen, håper jeg får ul!

Har det akkurat slik jeg også! Sex og treningsforbud da det utløste store blødninger! Opplever også småspotting med litt friskt blod nå "uprovosert". Sinnsykt irriterende for blir så bekymra... :-( Får høre på gyn at noen svangerskap bare er sånn, og siden alt ser bra ut på ul, så har jeg roet meg med det! Kjenner fortsatt klump i magen hver gang jeg oppdager blod... Men prøv å ikke bekymre deg for mye, det er visst normalt for noen av oss :-)

Jeg har også hatt små blødninger. Men det har vert i anledning litt tunge løft, og litt små stress faktisk. Jeg skal til legen på fredag, så får høre med han da. Jeg har prøvd å finne hjertelyden med dopleren. Samtidig som jeg har prøvd å la være å engste meg. Noen svangerskap er bare slik, så får bare håpe det går fint.

Fint å høre at det er sånn for noen, og at det samtidig kan gå bra! (Ikke at jeg mener det er fint at dere også har det sånn, men greit å høre at det går bra likevel). Er litt mindre bekymret nå. Tusen takk!

Det kan jo feks være forliggende morkake? Da er det iallfall vanlig å blø litt etter hva jeg har skjønt.
Har uansett hørt om maaaange svangerskap der man blør litt fra tid til annen, og det har gått fint.
Som de sier over - noen svangerskap er bare slik!

Fikk sjekket at ingenting var åpent i dag heller, og det ser ut til å gå bra. Vi avtalte at jeg skal måle hcg nivået to gang i uka frem til 12 ukers kontrollen 28. jan og da skulle vi snakke om eventuelt en tidlig ultralyd. Ser ut til å være som dere sier, at det for noen bare er det sånn. Men godt å få tett oppfølging likevel:)

Jeg hadde det sånn med nr 2, men det gikk veldig bra og hun er ei frisk jente på snart 11 mnd <3

Back
Topp