Gjennomvåt om natta..

Lilleprins2011

Forelsket i forumet
Gutten min er halvannen mnd nå, og blir helt gjennomvåt om natta. han blir kjempevåt på ryggen, så har liksom ikke noe å si om jeg bruker dyne eller bare et pledd...

Hva ligger han på og i?

Bruker du tisselaken? Min fikk ligge på lammeskinn og var ikke våt. Nå på sommeren har han bare et lite teppe over seg, blir for varmt med dyne.

Han har på seg en tynn pysjamas bare, bruker ikke tisselaken siden jeg syns de blir så klam og ekkel. Så han ligger rett på madrass..

Jeg bytta ut bomullspysjen med en sånn bomull/ull pysj fra Joha, siden stoffet puster bedre ble det mye mer behagelig for lillegutt om natta :)

999 skrev:
Jeg bytta ut bomullspysjen med en sånn bomull/ull pysj fra Joha, siden stoffet puster bedre ble det mye mer behagelig for lillegutt om natta :)

kansje det hadde vært noe..:)

Lillemannen her blir veldig fort varm og klam.

Men i senga går det greit, han sover på lammeskinn, det har han gjort siden han kom fra sykehuset.
Ser tempen an, nå på varme dager og netter sover han med t-skjorte eller kortarmet body. Er det kjøligt så sover han med en tynn bomullspjamas.
Bruker og sommerdyne, men den sparker han som oftest av seg :p

Lammeskinn har jeg vurdert ja, men jeg ser de har på barnas hus til 299, mens i flere nettbutikker koster de rundt 800 kr hva er forskjellen?

Lilleprins2011 skrev:
Lammeskinn har jeg vurdert ja, men jeg ser de har på barnas hus til 299, mens i flere nettbutikker koster de rundt 800 kr hva er forskjellen?

Aner ikke, størrelse og kvalitet kansje?

Vi kjøpte vel vårt til 399,- det var av merket babydan, men det er kun 90 cm langt, så begrenser seg jo hvor lenge en kan bruke det da.

Nå er lillemannen 8mnd og 70 cm lang, så han kan bruke sitt ei stund enda heldigvis :)

Noen barn bare er veldig varme av seg, høres ut som ungen din er en av de ja. Nå på sommeren holder det jo å bare ligge i bleie og evt. justere med dyne/teppe alt ettersom hvor varmt det er. Og vinduet må være åpent.

Min unge kunne absolutt ikke ligge på ull, da rant det svette av håret.

Back
Topp