Gjennomsnittsalderen her på Februar 2013

Soul

Forumet er livet
Ble litt inspirert av 35+ tråden her, så da lurer jeg på hva snittet her ligger på?

Selv er jeg 25 år og venter nummer 2 :)
 
Blir 29 i august og venter nr 3. Nr 1 født i 2005 og nr 2 i 2008, så bittelitt attpåklatt :-)
 
Blir 21år i september og venter barn nr 1 :-)
 
Jeg er 29 år og venter nr 2
 
Jeg er 28 og venter første! Samboer og jeg har tatt det meget rolig og bedagelig, og bare kost oss sammen bare vi to i 7 år:) Nå blir det andre boller!!
 
Så gøy tråd, jeg har faktisk tenkt på en slik undersøkelse selv :) er 27 og skal ha nr.2. Er fornøyd med det :)
 
er 25 og venter på den første. Når mirakelet kommer er jeg 26. Jeg og sambo har også tatt det rolig og nytt ungdomstid sammen. Men nå føles det riktig:-)
 
28 og venter nummer 2 :)
 
Jeg er 27 og venter Nr 3 :)
 
41 år og venter nummer 2 :-)
 
25 og venter nr 3 <3 :-)>
 
Føler meg veldig gammel nå som måtte krysse i "26-30" ruta! Men jeg er 26 år og venter nr 2:-)
 
26 og venter nr. 3 :)
 
28 og venter nr 2 :)
 
Jeg er 28, blir 29 om litt. Første graviditet og føler det passer perfekt for oss:) Har "bare" vært sammen i 3 år, og flyttet inn i hus i januar som vi har pusset opp sammen det siste halve året! Så nå passet det med en til i huset:)
 
Jeg fyller snart 26 og venter nummer to :D
 
25 år(26 når den lille kommer) :) Blir vårt andre barn hvis alt går som planlagt. Føler egentlig at dette blir vårt tredje barn pga senabort i uke 19 - liten englegutt <3
Vi har vært sammen i 8 år :) Tiden flyr ;)
 
Back
Topp