Gjennomsiktige klokker....?

RedFrost

Forumet er livet
Disse klkkenskivene/ urskivene man får kjøpt til å pynte på LO`en.....
- hvordan lager dere visere på disse???

Har så lyst på en på en side jeg vil forsøke meg å lage om da snuppa ble født og ha klokkeslettet på en slik. Men, kan ikke e at det føler med noen visere i de pakkene man kjøper? Tar jeg feil, eller må man finne på noe selv?

ORIGINAL: r1mellem

Man kan kjøpe slike

Er de i samme pakke, eller i egene?

eg kjøpte en pakke en gang men fikk ikke visere med i den............så eg har ikke brukt mine klokker ennå

En må vel kjøpe det utenom tror jeg.... Har aldri kjøpt de selv for eg har stempelsett med div urskiver og visere slik at eg kan stemple klokker i ulik størrelse og med det klokkeslett jeg selv ønsker..

ORIGINAL: Tjukkebollepus

En må vel kjøpe det utenom tror jeg.... Har aldri kjøpt de selv for eg har stempelsett med div urskiver og visere slik at eg kan stemple klokker i ulik størrelse og med det klokkeslett jeg selv ønsker..

Hvor, hvor hvor???
Hehe [;)]

http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/heidi-swapp-dekor/heidi-swapp-clocks-clear-ghost

Var det disse du tenkte på? Dette er uten visere, de må nok kjøpes utenom [:)]

http://www.bikuben.com/produkter/pynt-og-dekor/metallpynt/tim-holtz-metall/tim-holtz-idea-ology-game-spin

Kan disse brukes tro??

Var de klokkene jeg tenkte på ja, synes den ene er så flott.
Takk for link, skal vurdere de viserene.

Andre med flere ideer?
[;)]

disse stemplene har jeg... men veit ikke hvem som selger de... jeg kjøpte de angro gjennom butikken vår! så er litt kjekt med stempel siden det er med visere!

ORIGINAL: RedFrost

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Hvor, hvor hvor???
Hehe [;)]
Jeg kjøpte mine for en stund siden hos www.ktcrafts.com så du får se der om de fortsatt har de.... De har jaffal kjøp 3 betal for 2 på stemplene sine nå...[;)]

Back
Topp