Gjennomsiktig Slim i avføringen ?

Marikl

Forelsket i forumet
Julibaluba 2017
hei alle <3
(PS: jeg skal ringe helsestasjon mandag)
Men spør dere mammaer her inne angående lignende erfaring
Lille på 3 uker har vondt i magen , og i de 3 siste bæsjebleienen hadde hun gjennomsiktig slim . I klumper.
Luft i magen og skriking på grunn av det er vi vant med her i huset, men ikke slim i bæsjen.. . Har noen av deres babyer hatt dette i bleiene ? Fant dere ut av grunnen til det ? Redd for at jeg har spist noe hun ikke tåler((
Tusen takk !!

Har ikke erfaring med barn og slim, men hos voksne er blankt slim i avføringen tegn på irritert tarm, da har man også luftsmerter og knip som ledsagende plager. Det kommer gjerne som reaksjon på noe man har spist hvis man har følsom tarm- noe den jo er hos små babyer. Ring helsestasjonen for å sjekke i morgen, men on du ser blod i avføringen (friskt rødt eller svart bæsj), så må du ta kontakt med legevakten før den tid.

Da storesøster var forkjøla (4 mnd) fikk hun slim i avføringen. Legene fortalte at det er fordi de svelger slimet siden de ikke kan få det opp.

hei alle <3
(PS: jeg skal ringe helsestasjon mandag)
Men spør dere mammaer her inne angående lignende erfaring
Lille på 3 uker har vondt i magen , og i de 3 siste bæsjebleienen hadde hun gjennomsiktig slim . I klumper.
Luft i magen og skriking på grunn av det er vi vant med her i huset, men ikke slim i bæsjen.. . Har noen av deres babyer hatt dette i bleiene ? Fant dere ut av grunnen til det ? Redd for at jeg har spist noe hun ikke tåler((
Tusen takk !!
Fikk du noen gode svar på helsestasjonen?

Vi ble sendt på akutten siden det var blod og slim i avføringen . Lå der hele dag for å ta prøver av lille ... fant ingenting så konklusjonen ble - mulig kumelkeprotein allergi og jeg må nå kutte ut all melk ut av min kost i 1 måned for å se om det hjelper .
I dag har hun skreket konstant .... forstår ingenting og håper dette går bedre snart

Last edited:
Vi ble sendt på akutten siden det var blod og slim i avføringen . Lå der hele dag for å ta prøver av lille ... fant ingenting så konklusjonen ble - mulig kumelkeprotein allergi og jeg må nå kutte ut all melk ut av min kost i 1 måned for å se om det hjelper .
I dag har hun skreket konstant .... forstår ingenting og håper dette går bedre snart
Huff, god bedring til lille!

Back
Topp