gjennomsiktig duk...

• Trådstarter Trådstarter *Nikki*
  • Opprettet Opprettet
N

*Nikki*

Guest
har kjøpt meg nytt bord, dette spiser vi ved hver dag,ser det i rekord fart ikke blir så fint med en liten i hus. er på jakt etter en gjennomsiktig duk, så jeg kan se bordet men ha det beskyttet.
Finner det ikke...=( sett på jysk,princess og kid..

kunne helst tenkt meg en gjennomsiktig duk i samme type som disse akryldukene..

noen tips?

på jysk har de klar voksduk som er veldig fin på bord [:)] ikke så dyr heller! tror det var 20kr meter

det hadde de ikke her=((
men da får de vel inn da.. var å kikket på alle dukene deres og ikke noe klart da.. men skal se igjen med tiden da.=)

syns klar voksduk er litt for tykk,hadde det en annen gang.. ville helst hatt en tynnere type-slik som akryldukene,men det har jeg aldri sett da..

ORIGINAL: Marit_mor

Vi har iallefall en gjennomsiktig tynn voks-duk som metervare på Princess her... [:)]

Det har vi også.

Vi har iallefall en gjennomsiktig tynn voks-duk som metervare på Princess her... [:)]

er det mulig?=)
jeg har jo vært på 2 forskjellig princess butikker nå...=( *grr* da er det noe de muligens får inn igjen da..

tynn voks duk- akkurat hva jeg ser etter..
vet du prisen per meter?=)

Spar kjøp har også

Hansen & Dysvik har hvertfall på metervare [:)]

ORIGINAL: *Nikki*

er det mulig?=)
jeg har jo vært på 2 forskjellig princess butikker nå...=( *grr* da er det noe de muligens får inn igjen da..

tynn voks duk- akkurat hva jeg ser etter..
vet du prisen per meter?=)

29,- / 39,- eller noe deromkring mener jeg... [8|]

Du kan jo bestille på stoff og stil og[:)]

tusen takk dere. skal sjekke ut sparkjøp =)
tror ikke vi har hansen og dysvik her....

jeg har en. kjøpte på jernia for noen år siden.
de har jo plast og akrylduker i metervare. den er ikke så tykk, så tåler ikke all verden. men veldig greit med gjennomsiktig duk altså!

Back
Topp