Gjennomgang av klesskapet :P

Mamma'n til 2 troll <3

Glad i forumet
Jaja, har gått gjennom klesskapet i kveld og prøvd å finne ut hva som kan brukes fremover. Har masse cardigans og lange singletter så det er jo greit. Men så lurer jeg fryktelig på om dette "strikket i knapphullet"-trikset funker?! Noen flergangs-gravide her som har gjort det? Ser liksom for meg at buksa og eller smekken fort detter ned :P men om ikke, så har jeg i så fall masse fine bukser som nå er litt for store, som kan bli fine etterhvert :) Om ikke må jeg kjøpe noen flere.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Funket fintpå meg forrige gang iallefall, brukte en del av de vanlige buksene mine helt til mndskiftet august/september. (Mini er født i oktober)

Brukte strikk jeg å;) funket fint. Men måtte ty til mamma bukser ganske tidlig

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Jeg brukte strikk sist og det funka kjempe fint, men gikk over på tights og tunika osv på slutten da... :)

Strikk funker kjempe fint ;)
Jeg begynte ikke å bruke mammabukser før jeg var 7/8 mnd på vei sist. Det året der var den veldig lavt liv på buksene. :P Det blir nok veldig mye tights på meg disse mnd her vil jeg tro :)

Ble fort mammabukser sist og det blir det nok nå også :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Brukte de vanlige klærne til 4 mnd sist,kjøpte lite mammaklær i grunn.Syns det er så rare former på de.Satser på vanlige dongribukser fremover en mnd og to til.Tar det som det kommer

Strikk funka fint ;) men mammabuksene var best ;) hehe.. så de kommer nok fort denne gangen å ;)

Hadde på meg mammabuke i uke 10 med første.. Har ikke trua på at det blir noe senere denne gangen..
Men sånn strikk fungerer fint i en liten overgangsperiode :)

Var og kjøpte ei mammabukse til i dag og sånne bånd til å ha for å dekke over buksa :) Tenker jeg har nok å gå på da :) Har uendelig mye oversize-overdeler i tillegg til ørten cardigans, så da trur jeg garderoben nesten er komplett :P

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp