Gjengen?? hvem er det??

For å gi et konkret svar på spm ditt louis vil jeg nevne noen som jeg anser som en "gjeng".
Men først vil jeg presisere at jeg har absolutt ingenting imot disse personene, synes bare det er kjempekjekke jenter som har både morsomme tulle innlegg og seriøse innlegg, samt gir gode råd når det trengs og kommer med sine meninger!
Ser ikke på noen som noens undersått! Og det er ikke alltid disse er enige med hverandre!

Bastebomsen, Cissi, louis, tammis, silke, nemi, toveli6, Lisbeth83, jannickT (den tiden hun var her, håper hun kommer sterkt tilbake), lindaen, lenemoren, sicaa, Godhjerta, Kathrine, panterinnen, meg selv liker jeg å tro [8|] Det er flere, men jeg kommer ikke på alle navnene akkurat nå.

Kom igjen, fyr løs... [8D]

ORIGINAL: Bekka84

det er vel det at når de som er "sterke" er på en side, føler kanskje folk seg utenom.
jeg selv ser på deg, tammis og bast som sterke. det er ikke noe negativt, men dere står liksom veldig på deres meninger, og er ikke redd for å si det. dere forventer også at folk argumenterer for meningene sine
dette er bare positivt altså.

men jeg ser ikke på dere som en gjeng, for dere er jo ofte "mot" hverandre.

så jeg aner fortsatt ikke hvem disiplene dine er

ikke vet jeg har ikke disipler og vil ikke ha det heller bare jeg får være meg selv ellers ser jeg ingen grunn til og være her inne!!
folk kan si hva dem vil men angår det meg forventer jeg svar det er riktig..

ORIGINAL: Linda*23

Hærregud.. Dette blir bare for barnslig!! [:'(]

hvorfor komentere hvis det er alt du kan si???

FruLuna og Monicola hører hjemme der de og (beklager jeg glemte dere, men det er flere som er glemt)
Men jeg ser på deg og Tammis som en del av gjengen. [;)]

ORIGINAL: Hilde-Anita

For å gi et konkret svar på spm ditt louis vil jeg nevne noen som jeg anser som en "gjeng".
Men først vil jeg presisere at jeg har absolutt ingenting imot disse personene, synes bare det er kjempekjekke jenter som har både morsomme tulle innlegg og seriøse innlegg, samt gir gode råd når det trengs og kommer med sine meninger!
Ser ikke på noen som noens undersått! Og det er ikke alltid disse er enige med hverandre!

Bastebomsen, Cissi, louis, tammis, silke, nemi, toveli6, Lisbeth83, jannickT (den tiden hun var her, håper hun kommer sterkt tilbake), lindaen, lenemoren, sicaa, Godhjerta, Kathrine, panterinnen, meg selv liker jeg å tro [8|] Det er flere, men jeg kommer ikke på alle navnene akkurat nå.

fyr løs?? det er det mest ærlige svaret jeg har fått i hele dag...og det setter jeg pris på ... men mener du at disse er kjiipe osv som vu ble beskrevet??

ORIGINAL: louis2

ORIGINAL: Hilde-Anita

fyr løs?? det er det mest ærlige svaret jeg har fått i hele dag...og det setter jeg pris på ... men mener du at disse er kjiipe osv som vu ble beskrevet??

Disse er absolutt ikke kjipe.
Tror jeg ser på disse som en "gjeng" siden det er disse som fremhever seg mest og skriver innlegg som jeg legger merke til!

Må legge til Nahemah (skrev jeg navnet rett nå?)

Ha ha jeg også[:D]

ORIGINAL: mie83

interessant tråd, har alltid lurt på hvem gjengen og kremen og undersåttene er jeg og..

ORIGINAL: Tammis

At det er småklikker her (som ellers i samfunnet) er ikke akkurat til å stikke under en stol!

Tammis enig med deg jeg. Men skjønner egentlig ikke hvorfor folk krangler så mye? Det er da lov med forskjellige meninger. Ja, ja. Jeg er nå bare en happy bruker av forumet!!

Hehehe..Er jeg med i en gjeng og nå...Kult

Er det ingen som tør å si om de er enige/uenige med meg?
Dette var bare min oppfatning om hvem som er i "gjengen".

Kan bare si at det er noen av de du nevnte som jeg også ser på som en gjeng ja, men ikke negativt ment nei...

Nå skrev jeg nettopp et langt innlegg hvor jeg prøvde å analysere tankene til "the victims", mens jeg samtidig ønsket å forsvare den såkalte "gjengen".. for å unngå videreverdige diskuser lot jeg være å legge det inn. Men jeg kom altså fram til følgende:
personene som ble nevnt over her tidligere i innlegget er alle kvinnfolk som ofte er aktive på dette forumet. Kanskje er det da ikke så rart at nettopp disse blir satt i en bås, nemlig den fryktinngytendes GJENGEN! ..men herregud a - det er vel ikke så rart at nettopp disse personene utvikler et eget lite felllesskap når de er såpass aktive som de er - de blir kjent med hverandre på en dypere måte enn de som bare er innom og svarer på ditt og datt uten å knytte spesielle bånd.. øhhh... skjønte dere no a det? [8|]
ergo: jeg mener "gjengen" bare er en bunt med damer som er akkurat som oss andre, bare at de oftere uttaler seg enn andre og er på hils med mange av de andre som også er aktive. Jeg tror heller ikke disse er ute etter å ta noen, men bare er flinkere til å ytre egne meninger og tør å stå for det de sier. De som føler seg truffet får heller bare si i fra, men det er unødvendig å starte sånne krangler der det nærmest blir et hat/hat forhold. ahh whatever... nå ble jeg lei hele greia... de som ikke er med i noen gjeng, får danne sin egen da vel.. men utfrysing og den slags, det er vi vel ferdige med eller hva? barneskolen-opplegg...

ORIGINAL: Miluna

Nå skrev jeg nettopp et langt innlegg hvor jeg prøvde å analysere tankene til "the victims", mens jeg samtidig ønsket å forsvare den såkalte "gjengen".. for å unngå videreverdige diskuser lot jeg være å legge det inn. Men jeg kom altså fram til følgende:
personene som ble nevnt over her tidligere i innlegget er alle kvinnfolk som ofte er aktive på dette forumet. Kanskje er det da ikke så rart at nettopp disse blir satt i en bås, nemlig den fryktinngytendes GJENGEN! ..men herregud a - det er vel ikke så rart at nettopp disse personene utvikler et eget lite felllesskap når de er såpass aktive som de er - de blir kjent med hverandre på en dypere måte enn de som bare er innom og svarer på ditt og datt uten å knytte spesielle bånd.. øhhh... skjønte dere no a det? [8|]
ergo: jeg mener "gjengen" bare er en bunt med damer som er akkurat som oss andre, bare at de oftere uttaler seg enn andre og er på hils med mange av de andre som også er aktive. Jeg tror heller ikke disse er ute etter å ta noen, men bare er flinkere til å ytre egne meninger og tør å stå for det de sier. De som føler seg truffet får heller bare si i fra, men det er unødvendig å starte sånne krangler der det nærmest blir et hat/hat forhold. ahh whatever... nå ble jeg lei hele greia... de som ikke er med i noen gjeng, får danne sin egen da vel.. men utfrysing og den slags, det er vi vel ferdige med eller hva? barneskolen-opplegg...

Du er mye flinkere med ord enn meg! [8D]
Det er akkurat dette jeg mener!

ja som du sier så er vel gjengen de som har mest innlegg og er med på å diskutere å komme med meninger,krangle litt,ha det gøy, osv. osv.
hvis alle skulle vært like så har det vært utrolig kjedelig her....[:D]
stå på alle jenter..
dere er en utrolig kjekk gjeng[:D]
nevner ingen med navn, da jeg sikkert kommer til å glemme noen...[8|]

Veldig godt skrevet Miluna.
Jeg føler absolutt ikke at jeg er med i noen "gjeng" inne her, men som du skriver er det jo noen som er mere aktive enn andre inne her, og da blir man jo litt bedre kjent!
Liker de aller fleste inne her jeg, og syns vi har det veldig koselig!![:)]

Jeg vil nok kunne referere til en "gjeng" her inne, men da er det rett og slett snakk om dem som er mest aktive her inne, uavhengig av om de er enige eller uenige med hverandre. Skriver ikke så mye selv, men leser desto mere og da blir det til at man legger merke til dem som har skrevet mest, naturlig nok. Men å omtale de mest aktive her inne som en gjeng bestående av "kremen" og og slikt vil jeg ikke si meg enig i. Synes ikke noen her har noen mer "opphøyd" stilling enn andre. Selvfølgelig er jeg mer enig med noen og ofte blir det til at man legger merke til dem man er veldig enig med og de man er veldig uenig med. Sterke personligheter her inne blir derfor lagt merke til. (sterke personligheter er noe jeg synes er positivt da, sikkert fordi jeg vanligvis er ganske bestemt selv) Synes Miluna skrev det ganske bra, og de personene du nevnte Hilde-Anita er jo rett og slett dem med flest innlegg, så jeg er ganske enig med deg der ja. Selv om jeg som sagt ikke ser på dem som noen som har høyere "posisjoner" her inne.

Var ikke meningen det skulle bli så langt dette da. Men det ble nå slik da!

signerer denne jeg.

Back
Topp