Gjengen?? hvem er det??

louis22

Elsker forumet
Det blir til stadighet referert til "gjengen" her inne men si meg dere hvem er gjengen?? er det dem som kansje ligger på et nogenlunde likt nivå i livet enten i form av jobb venner eller barn eller er det dem som kansje snakker sammen utenom dette forumet og har lært hverandre og kjenne på en annen måte en andre? som rett og slett er venner!!
Skal man ikke støtte oppunder dem man mener har rett fordi man kansje blir tatt for og være en av gjengen??. Syns det blir vanskelig og kunne være seg selv hvis jeg hele tiden må passe meg for ditt og datt..
Og hva gjør det rett for dere som dømmer denne såkalte "gjengen "og sier at gjengen er så slemme og gjengen mobber og gjengen tråkker på osv osv?????
Kansje de bare sier sin mening og andre her inne burde begynne med akuratt det samme. og slutte og syte for alt og kansje finne på noe annet hvis de ikke tåler en heftig diskusjon eller at folk er uenige med dem? Dette er et forum som skal diskutere alle de temaer man vil, og ikke f.. og jeg gidder ta hensyn til enhver sart sjel som måtte ta turen inn her ,,, folk burde kunne passe på seg selv og stå for sine ord og handlinger.. ikke be om råd og bli pist når de får dem bare fordi det kom fra en i "gjengen"

hilsen meg en av "gjengen????????

i know nothing....

dere som var så hjertelige enige i tråden istad hvorfor skjønner dere plutselig ingenting nå?? dere signerte jo innlegget så det spruta!!

Jeg trodde det var en flott gjeng her inne jeg, at det var det som var gjengen. Litt dum jeg da.....[:(]

For jeg er nemelig med i denne flotte gjengen jeg definerer som oss her inne på babyverden [:D][:D][:D][;)]

godt spørsmål. men for meg så er lizzom alle inne på bv en gjeng da[:)]

Hvis man ikke mener det samme eller har dritt seg ut på et innlegg eller to,blir man hengt ut og hakka på blandt de som tror de er "kremen" her inne,eller deres "undersåtter".... Har en følelse at det er noen som tror de styrer hele forumet her og bestemmer hva som er greit å ta opp eller ikke

Dette ble jo skrevet blandt annet og mange av dere signerte uten og blunke og nå er man liksom en stor bv gjeng?? noe dobbelt moral ute og går her??

Nei martine denne tråden er ikke et angrep på noen andre en meg og dem som event er i "gjengen" og du skal ikke bestemme om jeg vil ta opp dette for jeg har sett meg skikkelig lei på dobbelt moralen til mange her inne de/dere signerer i hytt og pine men hva er det egentlig dere signerer på ??
Det var jo helt greit og slenge dritt om "gjengen" på den andre tråden men når jeg tar dette opp på en annen måte en direkte og ærlig måte da skal man dytte det under teppet?? deg om det slik er ikke jeg og det er derfor jeg har blitt en strek persom som jeg er idag jeg facer problemene later ikke som de ikke er der!! og slenger folk med leppa helt ok men da skal de kunne svare for seg hvis jeg spør også mener jeg.

egne meninger skal du få ha men ikke be oss stanse diskusjonen i den tro at det forsvinner ... noen mener tydeligvis at det er en regjerende gjeng her inne som lager mye kvalm eller skal vi si KREMEN OG DERES UNDERSTÅTTE???
Ikke vet jeg men du signerete jo gladelig på den tråden så du må da kunne forklare meg hvem kremen eller "gjengen" er??

deg gidder jeg ikke diskutere med du vil bare missforstå uansett !! du er god til det

ORIGINAL: Bekka84

det folk signerte var vel egentlig at folk skulle få ha egne meninger

men så si det da ikke signer hele innlegget som faktisk er lite ikke i seg selv som det hun prøver og få frem!! og at hun omtaler et ti talls mennesker her inne som kremen og deres underståtte er vel ikke til og misforstå!! er det vel?? og når du da skriver SIGNERER DEG JEG skal jeg ta det som noe annet en at du er enig i det vedkommede skriver??

ORIGINAL: toveli6

Nå vet ikke JEG hvem du sikter til.... Mulig jeg også signert innlegge, men det var kun på den drittkastingen...whats the point???????[8|] Når en signerer så er det vel heller kanskje ikka ALT en egentlig signerer....[:)][8D][8|][&o] eller...? Ja ja, kommer sikkert ingen vei med denna tråden heller...
SMAKEN DEN ER SOM BAKEN.... DELT! Ergo ulike meninger..., jeg prøver heller ikke og overgå noen med mine tips, den dagen noen sier det til meg, slutter jeg og gi tips....

jo mulig det men jeg har blitt fortalt et jeg er med i denen "gjengen " før og såurte da også hvem som var i denen gjengen med meg uten og få svar... ulike meninger er bra digger det men denne evindelige stakkarsligheten og sytingen til noen her gidder jeg ikke mere og jeg tar ikke hensyn til dem mere eller... har heller aldri sagt du har overgått noen her inne....

ORIGINAL: **martine**

takk[:)]

bare hyggelig skulle ikke du holde deg unna mine innlegg og jeg dine?? så blir det ikke så sur stemning her inne!! sendte an mail til adm om det og de syntes det var en god ide!!

Lurer egentlig på hva det er med moralen til mange her inne..?
Hvis man ikke mener det samme eller har dritt seg ut på et innlegg eller to,blir man hengt ut og hakka på blandt de som tror de er "kremen" her inne,eller deres "undersåtter".... Har en følelse at det er noen som tror de styrer hele forumet her og bestemmer hva som er greit å ta opp eller ikke. Hvis man ikke har den dyreste vogna som "alle" snakker om eller de beste mærkeklærne,blir man nesten sett på som dårlig mor. Leste et innleg hvor noen lurte på noe med vasking av bæsj osv... hele tråden ble forvandlet til detaljerte beskrivelser av hvordan man gjorde det og hva slags filler eller servietter man brukte... greit nok det,men det så mer ut som om dere prøvde å overgå hverandre med beste fille og beste salver fra de beste butikkene... Det er bra med tips men mange av dere gjør det til en konkurranse å være "best"...
Hvem er dere til å dømme andre til enhver tid???? Trodde vi alle var her for å dele erfaringer, sorger og gleder.. Ikke bli hakkekyllinger og direkte mobbet!!!
Har hatt stor glede av dette forumet men nå begynner jeg å bli drit lei...
Jeg kvier meg rett og slett for å skrive noe som helst her.... Har ikke den største selvtilliten jeg heller,og jeg kan få en hel kveld ødelagt bare av en spydig kommentar herfra.... Trodde forumet var for ALLE og ikke bare noen få utvalgte....
Sånn...ferdig! Kom igjen og sleng no dritt nå... Jeg vet det er mange som vil!!!!!!
Og slutt å gjem dere bak andres innlegg ved å signere alt til en hver tid..

Dette kan leses på mange måter og i mine øyne ble jeg skikkelig sint over dette med kremen osv for jeg kan gjerne krangle skjfte og være frekk men jeg gir også råd og støtter dem jeg føler fortjener det.. liker ikke alle her inne men hvem gjør vel det??
men når dere skriver signerer på det innlegget over her så sier dere dere enige i det hun skriver også? mulig jeg er veldig vanskelig nå men jeg kan ikke tenke meg til at dere bare er enig i setning nr 10 og 44
?

ORIGINAL: louis2

takk[:)]

bare hyggelig skulle ikke du holde deg unna mine innlegg og jeg dine?? så blir det ikke så sur stemning her inne!! sendte an mail til adm om det og de syntes det var en god ide!!

ver så snill då, viss dei syns at det var ein god ide, så burde dei sagt det til meg også...og du har sagt at du sku boikotte meg, men du svarte jammen på mitt innlegg rett etterpå, så fei for di eiga dør er du snill, og ikkje la dette bli ein krangel mellom oss igjen.
Eg svarer på det eg vil her inne.
[/quote

hvorfor kan du ikke respektere at dette er min tråd?? og holde deg unna?? så slipper vi mas skriv egne tråder da vel?? og du så jo hvordan det gikk men deb tråden jeg svarte på du tok det ille opp selv om jeg svarte akuratt som dem andre!! du snakker om og respektere andre hele tiden hva med og begynne nå?? la meg og mit være så skal det være gjensidig!!

jeg følte meg truffet for enkelte her inne har sagt dette til meg før at du louis og dine disipler og du tror du er så tøff i denne gjengen osv osv så jeg vet det var til meg bla...

det var det poenget med å få lov å ha eigne meininger då louis...men sida du er i "gjengen" som du sjølv seier, så bestemmer du så klart at eg ikkje skal få sei det eg meiner *bøyer meg i støvet* [;)]

stakkars menneske sier jeg bare!!! kan ikke være enkelt og ha det slik!!

ORIGINAL: Tammis

At det er småklikker her (som ellers i samfunnet) er ikke akkurat til å stikke under en stol!

seff er det klikker her men slik vil det da alltid være men skal liksom noen være værre en andre?? at jeg har sterke meninger gjør meg jo ikke til en herskerinne med disipler for hvem skulle det vært?? ingen her inne som har søkt på den jobben!![:D]

Hærregud.. Dette blir bare for barnslig!! [:'(]

Back
Topp