gjeeesp

Kløverfire

Betatt av forumet
mitt kjære lille gull har sovet rundt i snart to mnd, våkner for tutten av og til, men sover videre. Natt til fredag våknet han plutselig kl.2 og styrte i TO timer før han sovnet.

Inatt våknet han ved midnatt og var våken TRE!!! timer før han sover videre!! Hva snakker vi om??!! Skjekket alt som skjekkes kan, bæsj, om han var våt i pyjamas, om han var for varm/kald, om han var tørst, om han hadde vondt om han hadde feber. Tok han inn i sengen vår litt,men det ble jo bare dadadaaaaa og uro og gøy (for han[:D])

Lurer litt på om det kan skyldes en litt sen lur.. han sov i bilen fra hytta fra 17-17.30[8|]

Noen andre som kjenner til problemet??

Har ikkje erfart akkurat det samme. Lisjegutt her begynte å sove natta gjennom i jula, men etter nyttår har han rota litt, og våkna 1-3 gongar i løpet av natta. Begynte med frukt og graut, samt fast leggetid mellom 19.30-20 kvar kveld. Så er litt rådvill sjølv. Men har erfart tidligare at dersom han søv for lenge på siste blunden sin (dvs. lenger enn kl.17), er det vanskelig å få lagt han til den faste tida på kvelden.. Uansett, dyttar litt for deg her [:)]

Tror nok ikke en halvtimes lur har vært utslaget i den våkenperioden. Hender at lillegutt får sove til kl 17.30 hvis dagen har vært urolig. Men han sovner like fint for det mellom kl 19 og 20. Våkner heller ikke noe av den grunn.

Noen ganger er det vel bare sånn med dissa små [8D] Får håpe du får en bedre natt i natt [:D]

Tenner? trenge kanskje ikkej ver grinete? Men at d e någe som e veldig spennende som skjer i munnen? Eg har ikkje peiling......VIctoria ligge av og til våken om nettene ine på romet sitt, men eg går ikkje inn med mindre hu skrike.

Stor mulighet for at det kan være tenner ja! Lillegutt har vært våken i to timer i strekk på natten de gangene han har fått tenner (fått fire nå).

De to framtennene nede er brutt igjennom for noen uker siden, men ikke kommet helt opp da, vet ikke om de er urolige kun ved gjennombrudd eller til de er kommet helt opp.. men takk for svar [:)] sov godt inatt igjen[:D]

Back
Topp