gjeeeesp

Miramarmora

Forelsket i forumet
Uff, i dag har trøttheten tatt helt overhånd. Var oppe 1 time i natt med minstemann. Og d har nok ikke akkurat hjulpet.... Jeg GLEDER meg til de 12 første ukene er over og man får litt overskudd igjen

Huff da. Det er skikkelig ekkelt når man blir så trøtt at man nesten sovner der man sitter/står.

Har ikke fått sånn ekstremtrøtthetsgreie enda. Men har begynt å våkne så tidlig!! Så er jo naturlig nok trøtt på sen ettermiddag og kveld. Våkner sånn i 5-6 tida. Fordelen er at det er så rolig da, at man får noen effektive timer
 emoticon

Miramarmora skrev:
Uff, i dag har trøttheten tatt helt overhånd. Var oppe 1 time i natt med minstemann. Og d har nok ikke akkurat hjulpet.... Jeg GLEDER meg til de 12 første ukene er over og man får litt overskudd igjen

ja, ska ik være lett På et punkt på dagen raaant d av øynene for eg var så trøtt.. Men men. Får bare venne meg til det igjen

Merke at æ e litt trøttar enn vanlig ja.....Trene,trene å trene,men får itj så my ekstra overskudd

Trøtt her og ja. Og kvalm er man blitt og. Godt det går over neste år en gang :p

Jeg er så trøtt hveeeer dag jeg! =/ Skikkelig kjedelig!
Var i konfirmasjon i helgen og sovna etter midagen, våknet ikke opp føre alle hadde spist dessert og fått av seg finstasen =P Da hadde også lille gutt hvert våken opp natta. Det tar spesielt på! Så gleder meg veldig til den første tiden er ferdig jeg å!!

Her har trøttheten også kommet nå, fryktelig tidlig, sovna hver gang jeg setter meg i sofaen og når jeg sto og hjalp sambo ista( vi holder på å pusse opp) så fikk jeg nesten vondt i øyene av å stå der og holde på ting.

Jeg vil bare sooooooove :P

Er også ganske trøtt, så her er det bare å komme seg tidlig i seng så man holder seg våken gjennom dagen på jobb.

Trøtt så det jomer etter her!

Sto opp 08.00-10.00 med storebror som skulle i barnehagen og gikk å la meg igjen når han var levert, så sov jeg til 13.15- oh yes! Og nå sitter jeg å gjesper så regner meg jeg får sove igjen med det samme...

Back
Topp