Gjeeeeesp Torsdag!

Actrine

Forumet er livet
Aslak og jeg har vert våken siden kl.3.30.. Solveig våknet 5.30! Krysser fingrer og tær for at dagen blir bedre...[&:][:D]

Åhh shit[&:] Det var tidelig, Actrine[:-] Håper du får sovet litt på dagen, når Aslak sover.

Mina har drømt mye i natt, men har roet seg selv. Men jeg våkner jo HVER gang selv[&:] Nå sitter hun og spiser en banan + ser tv. Vi er snart klare for å gå til barnehagen her.

Idag skal jeg få vasket litt klær og sånn.

I morgen skal vi til Fredrikstad for utredning del 2 med en psykolog, så det blir spennende[;)]

neeeh liten mulighet for søvn med det første! skal på foreldresamtale og så på jobben litt...

Hjelpes, jeg som synes det var tidlig med 5.... og jeg har fått duppet av noen minutter også, kanskje til og med et kvarter.

Johanna kom inn til August og meg klokka halv sju, så vi lå og snakka og kosa oss litt, før vi gikk på badet. Tenk, vi var fredig med morgenstellet alle tre før G forundret sto opp... så gikk vi ned og spiste frokost (barna) mens jeg leste bok for dem (om truckfører Kurt og FIsken)

Nå er mann og datter ute av huset, August ligger på gulvet og ser seg om, og jeg får en velfortjent kaffekopp til frokosten min.. Siden døgnet til knerten har forskjøvet seg litt siden han begynte å sove til fem i stedet for sju blir det vel snart ut på trilletur tenker jeg

Oj - her er det noen mammaer som er trøtte idag[&:] Halv 4 er altfor tidlig - håper det bedrer seg, Actrine!

Selv ble jeg som vanlig vekket av mannens vekkerklokke klokka 6 - og av all sola som kommer inn i soverommet vårt (nei, jeg klager ikke[:D]). Sov videre til klokka 7 - da var det som vanlig opp med smått og stort. Pakke sekker og div. og utav dørene før kl 8. Det gikk så utrolig bra idag, og jeg er så glad for at Amalie hadde en topp start på dagen! "eg ska i barnehagen?? Ja - å eg ska ikkje grina idag"[:D] Det gjorde hun ikke heller, på tross av at flere andre hadde "gråtekor".

Skolejenta mi er det heller ikke problem med - er så bli og fornøyd, idag har hun bassengtrening, og det er helt topp[:)]

Selv har jeg pyntet muffins jeg laget igår - skal ha foreldrekaffe på SFO'en der jeg jobber. Det blir sikkert koselig. Eneste minus er at vi må bli igjen en halvtime ektra for å rydde, men men - får det jo igjen i form av lønn eller avspasering[:)]

Kvelden blir rolig.

Ha en finfin dag, alle sammen!

Her var det tidlig start på dagen for noen ser jeg, håper dere får slappet litt av iløpet av dagen og at det blir bedre i morgen!

Jeg har sovet lenge, etter å ha hjulpet mannen avgårde med jentene. Vi våknet til verdens koseligste melding på telefonen i mårrest, svigerbroren min og dama har endelig (6 dager på overtid) fått den lille gutten sin, så nå har jentene våre to søskenbarn[:D]

Spørs om det ikke blir babybesøk for vår del i ettermiddag, smarte meg har allerede pakker klar til både liten og litt større storesøster[;)][:D] så da kan vi egentlig dra når som helst!

meeeen, før det må jeg vel komme meg opp på skolen for å levere oppgave og jobbe litt sammen med de jeg skriver bachelor med[8D]

Ha en fin dag alle sammen!

Jeg sitter her og har spist herlig frokost og ser på at sambo jobber og sliter med å rive den gamle verandaen vår.. [8D][:D] Skal straks rydde og ordne litt, siden vi får besøk i helga, og jeg er på jobb i e.m og i morgen formiddag.

ped.lederen til Solveig var syk i dag så foreldresamtalen gikk ut.. puh.. da fikk jeg meg halvannen time på sofaen! Aslak sov hele formiddagen. Vi har vert på besøk på jobben min! Gleder meg veldig til å begynne!

Back
Topp