Gjeeeeeesp

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Er så sykt trett og uvel på morgenen:confused::confused: står opp 06.50 for å rekke jobb...men det eneste jeg egentlig vil er å soooooove. Kvalmen gir seg etter en time, men kommer gjerne tilbake igjen utpå dagen. Vil ha denne ekstra energien så mange får 2.trimester:wtf: virker bare som jeg er på tur i dvale her:smiley-angelic006
 
Er så sykt trett og uvel på morgenen:confused::confused: står opp 06.50 for å rekke jobb...men det eneste jeg egentlig vil er å soooooove. Kvalmen gir seg etter en time, men kommer gjerne tilbake igjen utpå dagen. Vil ha denne ekstra energien så mange får 2.trimester:wtf: virker bare som jeg er på tur i dvale her:smiley-angelic006
Enig!!
 
Er så sykt trett og uvel på morgenen:confused::confused: står opp 06.50 for å rekke jobb...men det eneste jeg egentlig vil er å soooooove. Kvalmen gir seg etter en time, men kommer gjerne tilbake igjen utpå dagen. Vil ha denne ekstra energien så mange får 2.trimester:wtf: virker bare som jeg er på tur i dvale her:smiley-angelic006
Ekstra energi i 2. trimester? Det har jeg aldri kjent. Men energinivået har ikke vært fullt så mye lavere en normalen i 2. trimester. 1. trimester er trøttest og 3. trimester mest sliten, men 2. trimester er også betydelig lavere energinivå enn ikke-gravid.
 
Er så sykt trett og uvel på morgenen:confused::confused: står opp 06.50 for å rekke jobb...men det eneste jeg egentlig vil er å soooooove. Kvalmen gir seg etter en time, men kommer gjerne tilbake igjen utpå dagen. Vil ha denne ekstra energien så mange får 2.trimester:wtf: virker bare som jeg er på tur i dvale her:smiley-angelic006
Åh, det er slitsomt!! Sender deg en god klem :smiley-angelic003 Hvor mange uker er du nå?
 
Er 13+6 i dag. Jeg føler i utgangspunktet at jeg ikke er like trøtt som tidligere, men at jeg samtidig sliter litt fordi jeg sover dårligere på natten. Jeg får gjerne sovet tre timer(om jeg legger meg typ kl. 21...), før jeg må opp på do, så våkner jeg igjen når samboer legger seg rundt klokken to. I dag fikk jeg da ikke sove igjen før nesten klokken fire(var ca hundre ganger på do :p) og sto opp klokken syv. Får iallfall trent litt på intervall-soving :p
 
Back
Topp