Gjeeeeeeeeeeeeeesp!! 08.08.10

LilleKaisa

Glad i forumet
Sovet veldig tungt i natt, og snuppa våknet kl.06 av at hun drømte. Sovnet igjen inntil meg og sov til 08.15[:D] Nå spiser vi skive med blåbærsyltetøy ( hjemmelaget ) og hun leker med en dukke.

Idag skal vi flytte inn mer av tingene mine fra boden, laget muffinser til besøket hennes imorgen og rydde og leke og kose.

Ikveld kommer mannen hjem også, tror jeg skal mekke sammen noe godt til han til kvelds[:)]

Ha en fin fin dag!

Sukk.... Hjemme fra Frosta etter en natt i telt. Vi hadde med oss et vennepar med guttungen, de to eldste jentene og Amundsen, og lot gjestene/barna sove i campingvogna.

Bare så det er sagt: Ryggen min tåler IKKE telt! [:'(] Men men... Det går seg vel til.

Det er knallvær i barteby idag. Ungene har badet i plaskebassenget, og mor har kokt hodet. Fy rakker'n så varmt det kan bli! Men man skal IKKE klage! [:D] Ikke etter den sommeren vi har hatt i år...

Nå har Amundsen lagt seg. Han var sliten etter en lang dag i solen. Og dessuten skal han tidlig opp imorgen. Han er klar som et egg for sin tredje dag i barnehagen. [;)]

I dag er lille Andreas 4 måneder - tida har gått veldig fort, selv om det føles at han har vært her hele tiden...
Han har feira dagen med å sove mer enn de 3 timene han pleier på dagtid. Satser på at søvn avler søvn
også med denne gutten[;)]
Vi dro på tur i marka i dag - karret oss opp og ned smale stier med store steiner og røtter...
Var reine treningsøkta å gå tur, med Martin som hele tiden skal være førstemann opp eller med bakkene
og vogna som må dyttes/dras rundt. Men koselig det var det[:)]
Kjøpte 2 kurver med Lensvik jordbær, noe som må være beste i hele landet. Så nå har jeg om Martin spist
masse jordbær (min kjære er ikke så glad i jordbær han[8|]) og bare kosa oss i det fine været.

I morgen begynner hverdagen igjen her, da er ferien til sambo og Martin slutt.
Jeg og Andreas skal ut på vift, for jeg må begynne å handle inn til dåpen vi skal ha 22 august.
Tenkte å kjøpe litt pynt, så da må vi farte rundt i byen noen timer.

Nå sover begge gutta og jeg knoter her inne[:)]
Utrolig glad for at minstemann knakk koden når det kom til legging på kveldene,
nå sovner han uten å ha puppen i munnen eller i armene til en av oss[:)]
I kveld sovna han helt selv, flinke gutten[:)]

Back
Topp