Gjøvik sykehus?

LindaB

Forelsket i forumet
Noen som har født på Gjøvik sykehus? Eller har hørt om noen som har erfaringer derfra? Jeg har funnet ut at de har ABC-avdeling (mulighet for eget rom med seng også for mannen, samt større tilbud til alternativ smertelindring og alternative fødselsmetoder). Jeg som bor på Hamar har Elverum eller Gjøvik som nærmeste alternativ. Har hørt mye negativt om Elverum og driver nå og sjekker ut Gjøvik - skal ringe de en dag og be om en omvisning.

Jeg fødte på Gjøvik for to år siden.
Men fikk ikke med meg noe ABC avdeling. Kanskje det er nyere?
Søstra mi fødte der nå i Mars, og hun prøvde å føde i badekar. Så de har ihvertfall slike ting vet jeg.
Jeg synes ihvertfall det stort sett bare var positivt på Gjøvik, og det gjør de fleste jeg prater med.

Jeg tok keisersnitt, og da skal man egentlig få eget rom. Uheldigvis var det helt fullt da jeg var der, så jeg delte rom med ei som også hadde tatt keisersnitt. Men bedre med to enn fire!

Det er flere firemannsrom på Gjøvik.
Jeg vet de ikke fyller opp romma her før de må ihvertfall.
Og det er ihvertfall noen enmannsrom og noen tomannsrom.
Skikkelig bra info fra meg da.. [:D]

I mars pleier det vel å komme mange babyer gjør det ikke? Er mange som får "vårunger".
Men det var mange i begynnelsen av desember og. [:D]

Takk for tilbakemeldingen! Jeg skal be om en omvisning snart, så da kan jeg jo skrive litt her i forumet om hvordan tilbudene er på Gjøvik. [:)]

Back
Topp