Gjøvik sykehus

CerManDet

Blir kjent med forumet
Noen som har født før som vil dele sine erfaringer ved Gjøvik sykehus? Gjerne både ved ultralyd og ved fødsel? :D

Gå til hoved forumet, der ligger det en festet tråd helt øverst med "Fødesteder i Norge" :)

Fødte der i 2017 og 2020, barn nr 2 og 3. Har skrevet inne på «fødesteder i Norge». Kommer til å velge Gjøvik ved neste fødsel også. Fødte første på Lillehammer. Dit skal jeg aldri igjen, tenker jeg. Da hadde jeg heller valgt Elverum. Men, Gjøvik er førstevalget :Heartred

Fødte der i 2017 og 2020, barn nr 2 og 3. Har skrevet inne på «fødesteder i Norge». Kommer til å velge Gjøvik ved neste fødsel også. Fødte første på Lillehammer. Dit skal jeg aldri igjen, tenker jeg. Da hadde jeg heller valgt Elverum. Men, Gjøvik er førstevalget :Heartred
Takk for svar :Heartred

Ei venninne har født både på Gjøvik og Lillehammer, og hun var like fornøyd med begge.
Jeg fødte på Lillehammer, og skal definitivt dit igjen❤

Angående sykehusvalg; det er like mange erfaringer og opplevelser som det er mennesker og fødsler. Så det er veldig individuelt hva man føler og opplever.
Og tilfeldigheter: hvem man møter på, situasjon, kjemi.. sesong, travel periode.

Du må nesten bare finne ut av det selv.

Ei venninne har født både på Gjøvik og Lillehammer, og hun var like fornøyd med begge.
Jeg fødte på Lillehammer, og skal definitivt dit igjen❤

Angående sykehusvalg; det er like mange erfaringer og opplevelser som det er mennesker og fødsler. Så det er veldig individuelt hva man føler og opplever.
Og tilfeldigheter: hvem man møter på, situasjon, kjemi.. sesong, travel periode.

Du må nesten bare finne ut av det selv.
Takk for svar :Heartred Har valgt Gjøvik allerede, da Lillehammer blir litt i lengste laget føler jeg. Det er jeg fullt klar over! Ville bare høre, da jef har hørt veldig delte meninger om hvordan man ble behandlet i etterkant (nesten kasta ut med engang), mens andre kunne ikke vært mer fornøyd. Men dissa er da for en god del år tilbake i tillegf

Og heldigvis er det mye som har forandret seg! Og stadig forandrer seg.

Back
Topp