Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der er det dessverre stort sett eldre innlegg. Hadde håpet på noen kanskje hadde vært der litt mer nyligGå til hoved forumet, der ligger det en festet tråd helt øverst med "Fødesteder i Norge"
Takk for svarFødte der i 2017 og 2020, barn nr 2 og 3. Har skrevet inne på «fødesteder i Norge». Kommer til å velge Gjøvik ved neste fødsel også. Fødte første på Lillehammer. Dit skal jeg aldri igjen, tenker jeg. Da hadde jeg heller valgt Elverum. Men, Gjøvik er førstevalget
Takk for svar Har valgt Gjøvik allerede, da Lillehammer blir litt i lengste laget føler jeg. Det er jeg fullt klar over! Ville bare høre, da jef har hørt veldig delte meninger om hvordan man ble behandlet i etterkant (nesten kasta ut med engang), mens andre kunne ikke vært mer fornøyd. Men dissa er da for en god del år tilbake i tillegfEi venninne har født både på Gjøvik og Lillehammer, og hun var like fornøyd med begge.
Jeg fødte på Lillehammer, og skal definitivt dit igjen❤
Angående sykehusvalg; det er like mange erfaringer og opplevelser som det er mennesker og fødsler. Så det er veldig individuelt hva man føler og opplever.
Og tilfeldigheter: hvem man møter på, situasjon, kjemi.. sesong, travel periode.
Du må nesten bare finne ut av det selv.
Takk for svarFødt begge mine på Gjøvik og er veldig fornøyd