Gjøvik sykehus!!

fruluna

Forumet er livet
Er det noen som har født på Gjøvik? Jeg skal føde der, men aner ikke hva slags "tilbud" de har.. [&:]

Jeg har født på Gjøvik. For to år siden. Skal også føde der nå.. Om en fem ukers tid.. [:D]

Siden jeg fødte sist har det skjedd litt forandringer da. Har blitt et spiserom, der man kan gå og hente seg mat hele dagen, ei lita kantine liksom. Da jeg lå der sist, kom det bare mat fra kjøkkenet til spesielle tider. Så det er en bra ting!
Har også blitt et familierom har jeg hørt. Men vet ikke så mye om det.
Ellers er det vel som andre sykehus. Eget ammerom. Både enkeltrom, tomannsrom og firemannsrom.

Du kan jo be om en omvisning. [;)]

Har ikke født der jeg da men fra egen erfaring syns jeg du skal be om omvisning,det føles så trygt og godt å ha vært der å sett. Både for deg og den blivende far[;)]

Også må jeg si at du har valgt et nydelig navn...hehe vår lille tulle heter også Linea,men med en N.

Jeg skal også føde på Gjøvik! Bor i Ottestad (rett utenfor Hamar), men har hørt mye mer positivt om Gjøvik enn Elverum så vi tar turen over Mjøsbrua.

Jeg snakket med fødeavdelingen på Gjøvik her om dagen, og mannen min og jeg skal på omvisning der tirsdag 6. desember klokka 18:00. De har nemlig åpen omvisning (bare å komme, man trenger ikke melde seg på) den 1. tirsdagen i hver måned kl. 18 og kl. 19.
Ta turen tirsdag 6/12 klokka seks du også, da vel![:)]

Back
Topp