Gjøre selv!

AinaPaina

September 2013 <3
Er det mest aktuelle nå for tiden. Helst skal hun gjøre absolutt ALT!! Her er hun på vei fra bhg. Sekken skal selvsagt bæres selv!

Er så koselig når de vil gjøre selv. Til tross for at ting gjerne tar en evighet lenger ;)

Er så koselig når de vil gjøre selv. Til tross for at ting gjerne tar en evighet lenger ;)
Enig! Elsker å se når hun strever på :) har termin om 2uker så jeg er glad for alt hun gjør selv og har aldri hastverk (bekkenløsning). Veldig god kombinasjon

Enig! Elsker å se når hun strever på :) har termin om 2uker så jeg er glad for alt hun gjør selv og har aldri hastverk (bekkenløsning). Veldig god kombinasjon
Så greit da :) Gratulerer med straks termin! Skulle ønske jenta her var komt i gjøre selv fasen når jeg gikk høygravid :p

Så greit da :) Gratulerer med straks termin! Skulle ønske jenta her var komt i gjøre selv fasen når jeg gikk høygravid :p
Takk for det, selv om det føles som 5evigheter til! Hehe ja, det er veldig greit ;-)

Her er vi veldig i gjøre selv-stadie... Hun prøvde i en halv time å få på seg kjolen sin selv her om dagen - på beina. Da hadde jeg flere ganger spurt om å hjelpe bare litt, men neida... Til slutt fikk jeg til nød lov å hjelpe litt.
Ellers skal hun helst bære sekken om vi har den med, bære ut tallerkenen på bordet selv osv... Er litt morsomt og fint, men tålmodigheten er ikke alltid så god...

(Storebroren er to år eldre, og skulle ønske han hadde litt mer av det...)

Back
Topp