Gjøre ihelga da jenter?

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Vi skal bare relax tror jeg.Bablet litt i forbifarta at vi skal en tur på Ikea og handle inn noen gulvtepper til vinteren.Grusomt gulvkaldt her[&:]
Og så må jeg innom jobb å hente jobbskoene mine for på tirsdag skal jeg prøvejobbe i en kantine[:D]weeeee!

Vi skal handle fleeceklær til Kaisamoren og så trenger størstejenten noen nye bukser. Litt handling må vi gjøre og så kommer min bror og samboeren hans på besøk. De har vært en uke på ferie og hadde dill til Kaisa[;)]

Søndag håper jeg på fint vær så vi kan være masse ute å sykle og leke![:D]

Vi skal ha barnebursdag på lørdag, blir bare to barn som kommer da[8D] men er 2 gutter, så da blir det vell livat hehe, ellers tar vi det helt med ro i helgen[:D]

Ikveld slapper jeg av hjemme alene. Ungene sover, sambo er på bursdag til søstra si (Jeg ble ikke med, siden det var på kvelden, og det blir bare stress med ungene som sovner på bilen osv).
I morgen skal vi på "Blålys-dag" her, røde kors/ ambulansen, brann, politi som har ordnet et opplegg. Spennende!
I morgen kveld skal jeg på bursdagsfest/ jentekveld til søstra til sambo (Skal kjøre da)

Og på søndag så REISER JEG TIL RHODOS!!! [:D][:D][:D]

God tur til Rhodos Vesla85!

Floppen: Og Thea kommer sikkert til å kose seg i bursdag selv om det "bare" er to guttevenner som kommer.

Vi får ved på søndag, ellers har vi ingen planer for helgen. Kanskje litt rydding ut fra kjeller...

Jeg skal faktisk på fest i oslo i morra jeg... [8|] Kusina mi feirer bursdagen sin, og siden jeg er invitert for 4.år på rad og ikke har vært der enda -så tenkte jeg at det var på tide nå! [:)] Er vel faktisk første natta jeg er uten Liam siden han ble født, så nå er det vel på tide! [:o] Det skal være rarnival, og jeg skal være amøbe! [:D] Søndag skal jeg komme meg hjem etterhvert og spise masse junk! [:D]

Rarnival, Teddy? Er det noe dere har funnet på selv? [8D][:D]

Vi skal bare ta det med ro i helgen, muligens en tur på akvariet imorgen med ungene. Søndag skal vi i bursdagsselskap til sønnen til en venninne, han blir et år! [:)]

Ellers blir det vel litt småpusling her hjemme, mye ute og leke, rydde litt i hagen, rydde MYE i Tupperwarene mine, slik at jeg får plass til alt det nye fine. [:D]

Ja, her skjer det mye spennende... [8|] Vi skal stå og steke vafler på Kattemdagen. En sånn obligatorisk dugnadsgreie for Kjerstins håndballag. Men det tar bare to timer, og så er jeg klar for resten av dagen. Og den går med til shopping av pittelilleklær til et par babyer som nettopp er født. *JUBEL* Og en dåpsgave til Lucababy. Luca er tante-/onkelungen vår. *LOVE*

Og imorgen er det sopptur. Noen plukker blommor i Hardanger, vi plukker kantareller på Viggja. [;)] Sammen med en bulgarsk familie. Pappa'n i family'n der jobber sammen med Andreas. Det blir kooooselig. [:)]

Og forøvrig skal jeg sitte i sofaen, spise snop, drikke kakao og hekle nye lapper til teppet mitt. [:D]

Æ SKA PÅ FÆÆÆST!!!![:D][:D]Helt plutselig liksom. *JUBEL*
Trondos feirer 40 år og helt tilfeldig var jeg innom mega idag for å hente skoene mine og da fikk jeg biletten til sjefen selv[8D][;)]
Det blir litt gratis drikke, ÅÅÅGEEEE, og livat tenker jeg[8D]WEEEE!
Men nå skal jeg hjelpe gnagsåret mitt som visstnok har satt seg fast[8|](trym altså)Han er virkelig i siget idag.[8|][:D]

vi har vært på besøk til søstersen og familien i dag - veldig koselig[:)]
nå sitter jeg alene på stua, med masse tente stearinlys.
Sambo er på kino og gutta boys sover[:)]
I kveld skal jeg ikke gjøre mer enn å surfe på pc'n, se tv og spise det lille av
snop jeg har unnet meg.

I morgen skal vi pakke ned litt rot, dra på visning og muligens ut å spise middag[:)]

Idag har vi vært og prøvekjørt bil.. Vi lurer på å kjøpe ny, men så må vi se an pengene litt.. Må se an hvor dyrt huset blir.. [8D] Men det er jo lov å drømme!! [:)]

Etter prøvekjøringen var vi bare en tur på butikken, før vi spiste middag og tok med oss lørdagsgodtet ut i skogen. Fant en fin flekk i sola og satt oss der og spiste litt sjokkis før vi akte i regntunge bakker. [:D] Vått gress og oljebukser = gooood fart på disse små.. [8D]

Resten av kvelden har bare vært avslapping og kos med god mat og tv, og nå er det snaaaart senga.. Noah er litt urolig nå, så det ender vel med at vi må ta kvelden på grunn av han. Skjønner ikke at de tennene ikke bare kan KOMME UUUUUUT![8D]

Back
Topp