Gjøre i stand til den lille..

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Når begynner dere å gjøre klar senga med laken og dyner og slikt? Samme med å vaske klærne til den lille? Føler det hadde vært deilig alt man kan stryke av lista over ting som skal gjøres, men vil jo ikke at det skal støve ned heller. Tips fra noen?

Jeg ville begynt i juni. Satt opp senga og fikset litt og sånn. Begynne så smått å vaske litt klær i slutten av juni kanskje.
Her skal vi flytte i hele juni, så får nok ikke begynt før i juli, og det synes jeg er litt sent i forhold til hva jeg har lyst til ihvertfall :)

Forrige gang begynte jeg å vaske klær i juli (fikk da i Oktober) og la det fint i kommoden. blir nok å begynne nå i Juni med det.. føler jeg er treig ute da jeg ikke har kjøpt annet en klær til babyen. Blir motsatt kjønn denne gangen, så må ha alt nytt. :-P

Takk for svar jenter! :) Et spm til: vasker dere ned huset (sånn skikkelig grundig vask) før babien kommer? Jeg er jo helt blank og vet ikke hva som er normalt...:) Hehe...

Det er vel mange som gjør det av lyst, men jeg synes ikke man må det. Kommer nok ikke til vaske mer enn normalt :)

Sent from my iPad using BV Forum

Æ begynne 16 Juni, da starte æ ferien min :)

Jeg har gjort i stand det meste jeg! Har igjen å vaske klærne og vaske over barnerommet en gang, men det kommer jeg til å vente litt med. Jeg og samboern har kost oss masse med å pusle der inne, og nå mangler bare noen småting før det meste er i boks! Tar ferie 22.juni og satte meg som mål at jeg skulle være ferdig da :)

Her blir det begynt i slutten av juni, når ferien starter. Og da skal jeg også kjøpe inn resten av det jeg trenger.. Har ikke mye etter de to eldste, så må kjøpe en del også. Men tenker at det er fort gjort når man Jar hele dagene til rådighet :-) Gleder meg masse til å ordne i stand :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg går ut i ferie 20.juni og skal gå hjemme helt til lille kommer, så gleder meg til å gjøre det meste da :) Har ikke fått istand særlig enda, så skal bli godt å få alt på plass!

Vi skal kjøpe seng og slikt i slutten av denne mnd, og kommer nok til å sette den opp da :) når den er 100% ferdig er vanskelig å si, ettersom jeg har bestilt en del fra forskjellige nettbutikker og sånn.
Angående å vaske ned hele leiligheten, tenker jeg at det er greit om det er mer eller mindre ship shape til enhver tid de siste tre ukene :D så slipper man å rydde osv når man kommer hjem :D

venter prins i august <3

Her skal vi pusse opp soverommet vårt i juli som babyen også skal sove på så blir ikke gjøren i stand noe før dette er ferdig sånn ca midten av juli er vi nok ferdige med det. Og da skal vi kjøpe inn ny kommode til babyens klær.

Ferdig med alt jeg :P Har bare tenkt å riste dyne og pute på nytt når barnet er født, men her er sengetøyet på og alt :P Alle klærne er vasket og lagt i kommoden. Har termin 27. juli. Tenker at så lenge kommoden er lukket så støver det ikke ned.

Ang. husvask så skal vi vaske ned hele huset før babyen kommer. Tenker å ta det når jeg går ut i permisjon rundt 7. juli.

Vi skal hente det meste av utstyret i midten av juni (vogn, seng, stellekommode osv). Kommer nok så smått til å begynne å gjøre i stand mot slutten av juni.

Sist jeg var gravid så flyttet vi når jeg gikk ut i permisjon, så ble gjort i stand ca 2 uker før termin eller noe sånn.
Kommer sikkert ikke til å gjøre så mye før i august jeg altså.

Sist var det meste klart 1-2 mnd før, men mannen måtte pakke fødebaggen, og han skrudde sammen og ordna med senga mens vi var på sykehuset:) å nei hun kom ikke veldig for tidlig, 1 uke før termin:))

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi tenker å begynne å tømme, vaske ned og gjøre klart rommet nå snart. Så kan vi ta det litt etter litt. Har vært brukt som gjesterom/lager så er myyyye å rydde opp i :s

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Sett vell opp seng og gjer klart til babyen i August :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg skal flytte i løpet av juni (håper jeg…), så jeg kommer vel til å gjøre i stand det meste da :) har allerede vært der å skrudd opp møblene mine da. Så seng og stellebord står klart :D

Sånn i set store go hele så mangler jeg bare stelleprodukter, badebalje og litt mer påfyll av klær. Skulle kanskje gjerne hatt en bilstolpose også ;p så må jeg jo vaske klærne da! Så i mål skal jeg nok komme :) skulle bare ønske babyen var her også ;) skikkelig utålmodig

Vi skal til med maling og litt lett opppussing av barnerommet,det ser så slitent ut etter mange års bruk. Men husvask, det skal gjøres grundig. Jeg ser for meg at de ukene før termin, og evt dersom jeg går over,er perfekte til å stette i gang fødselen med grundig og heftig husvask. Haha :-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Back
Topp