Gjøre i stand til baby

Jeg har tenkt å begynne å vaske og legge på plass når jeg går ut i permisjon. Ser for meg at det blir veldig koselig å pusle med det. Har kjøpt bittelitt nytt, masse brukt fra en venninne og fått litt tøy som jeg selv brukte da jeg var liten.

Ellers har vi montert vogna for å sjekke at vognpose og lammeskinn passet oppi. Men den står godt klappet sammen igjen på gjesterommet i en krok.

Jeg har sett for meg å pakke i en North face bag jeg kan ha på ryggen hvis jeg må ut fra avdelingen alene med baby i armene. Hadde kanskje pakket i den uansett når jeg tenker meg om...
Lite tips, er å gjøre det noe før :happy: jeg tenkte det samme sist, men jaggu ble lillebror født samme dag jeg skulle ut i permisjon. Jeg hadde ingenting klart !! Det var enormt slitsomt :wideyed: Trodde ikke fødselen var i gang, så skulle bare på sykehuset for en sjekk - tok ikke med oss noenting. Haha !! Heldigvis fikk jeg skrevet liste til mamma hun skulle pakke, så hun måtte først ut å hente nøkkel, så hjem å pakke for oss - så tilbake med fødebagen. :angelic::joyful:

Lite tips, er å gjøre det noe før :happy: jeg tenkte det samme sist, men jaggu ble lillebror født samme dag jeg skulle ut i permisjon. Jeg hadde ingenting klart !! Det var enormt slitsomt :wideyed: Trodde ikke fødselen var i gang, så skulle bare på sykehuset for en sjekk - tok ikke med oss noenting. Haha !! Heldigvis fikk jeg skrevet liste til mamma hun skulle pakke, så hun måtte først ut å hente nøkkel, så hjem å pakke for oss - så tilbake med fødebagen. :angelic::joyful:
Mener du med å vaske og legge på plass? Alt er ferdig vasket fra før av, men har lyst til å vaske en gang til og legge det veldig pent på plass (for første og siste gang sikkert :hilarious:)

Back
Topp