babyT Forumet er livet 7 Mai 2009 #1 Jepp. Fikk nettopp melding om at hun har satt inn to egg [:D] Nå må du ruge så godt du kan vennen, så håper jeg det kommer et rungende jubelrop fra Nordland om en to ukers tid. Vi tenker på dere.
Jepp. Fikk nettopp melding om at hun har satt inn to egg [:D] Nå må du ruge så godt du kan vennen, så håper jeg det kommer et rungende jubelrop fra Nordland om en to ukers tid. Vi tenker på dere.
Tullemor79 Gift med forumet 7 Mai 2009 #4 Gratulerer som ruger!!! Satser på jubelrop som når helt til Telemark om et par uker!!!!! Lykke til[:)][:)]
Gratulerer som ruger!!! Satser på jubelrop som når helt til Telemark om et par uker!!!!! Lykke til[:)][:)]
hegemw Forumet er livet 7 Mai 2009 #5 masse lykke til, håpe det blir tvilinger da :) gleder meg om 2 uker til å høre resultatet
miss25 Elsker forumet 7 Mai 2009 #6 ORIGINAL: snuppis! Krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:)] Masse lykke til [:)]
Lille Mille Gift med forumet 7 Mai 2009 #7 Hurra!! [:D] Gratulerer som ruger Gjørdis! Også på 2 egg da, det er jo topp! [:D] Da skal jeg heie på deg til den positive testen kommer!!
Hurra!! [:D] Gratulerer som ruger Gjørdis! Også på 2 egg da, det er jo topp! [:D] Da skal jeg heie på deg til den positive testen kommer!!
R RANDÅLF Forumet er livet Oktobermirakler 2013 VIP 7 Mai 2009 #8 Jippi!!!! Kos deg i rugeperioden og satser på positiv test om 14 dager[:)][:)][:)]
L *Laila* Forumet er livet 7 Mai 2009 #9 ORIGINAL: snuppis! Krysser fingra for en positiv test om 14 dager [:)] Masse lykke til [:)]
M [miss] Forumet er livet 7 Mai 2009 #10 ORIGINAL: *Bobbo* Gratulerer som ruger, Gjørdis. Og på 2 egg. [:)][:)][:)] Sign.[:)]
MsRose Forelsket i forumet 7 Mai 2009 #11 Gratulerer som ruger Gjørdis! Satser på at nå er d DIN tur og at spira sitter den her gangen