Gjør vondt når spyttet kommer

Vivaliva

Elsker forumet
Assistert-jentene
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Augustbarna 2021
Datteren min på 3,5 har akkurat hatt en runde med feber og luftveisinfeksjon denne uka. De siste par dagene har hun flere ganger i løpet av dagen klaget og vært på gråten i mens hun sier at det gjør vondt "når spyttet kommer". Hjelper visst litt å drikke vann, men virker til å gjøre ganske vondt.

Ser ingen sår i munnen eller noe lignende. Har så klart bestilt time hos legen, men lurte litt på om noen her inne har opplevd noe lignende?
 
Nei dessverre...kan det være halsbrann?
Hm, det var faktisk et veldig godt forslag! Hun har pekt litt nederst på halsen og det virker til å komme veldig plutselig for så å gå over igjen.

Har nok spist litt uregelmessig og lite siden hun har vært syk. Det må jeg spørre henne litt nærmere om i morgen/:)
 
Hm, det var faktisk et veldig godt forslag! Hun har pekt litt nederst på halsen og det virker til å komme veldig plutselig for så å gå over igjen.

Har nok spist litt uregelmessig og lite siden hun har vært syk. Det må jeg spørre henne litt nærmere om i morgen/:)
Håper du finner ut av det :Heartred
 
Når jeg har halsbetennelse har jeg også vondt når jeg må svelge spytt. Er bedre med kaldt vann da. Kan det være at hun har fått halsbetennelse siden hun er syk?
 
Tenker vondt i halsen/vondt å svelge spytt. Har gått et virus her som gir utrolig vondt i halsen, fikk det selv om hadde vondt i halsen i typ 3 uker av og på.
 
Når jeg har halsbetennelse har jeg også vondt når jeg må svelge spytt. Er bedre med kaldt vann da. Kan det være at hun har fått halsbetennelse siden hun er syk?
Tenker vondt i halsen/vondt å svelge spytt. Har gått et virus her som gir utrolig vondt i halsen, fikk det selv om hadde vondt i halsen i typ 3 uker av og på.

Der var også det jeg tenkte først, men når jeg spør om det gjør vondt når hun svelger, så sier hun nei. Det gjør vondt inni munnen og bak, men så peker hun likevel på halsen også.

Det skjer kanskje 4-5 ganger i løpet av dagen. Ville tro det var litt oftere hvis det var vondt i halsen kanskje. Men, jeg vet neimen ikke.

Det er kanskje heller ikke så lett å forklare for henne.

Hun var litt sår i halsen, men ellers så de ikke noe mere hos legen, så det er mulig det bare er det også.
 
Der var også det jeg tenkte først, men når jeg spør om det gjør vondt når hun svelger, så sier hun nei. Det gjør vondt inni munnen og bak, men så peker hun likevel på halsen også.

Det skjer kanskje 4-5 ganger i løpet av dagen. Ville tro det var litt oftere hvis det var vondt i halsen kanskje. Men, jeg vet neimen ikke.

Det er kanskje heller ikke så lett å forklare for henne.

Hun var litt sår i halsen, men ellers så de ikke noe mere hos legen, så det er mulig det bare er det også.

Jeg fikk KJEMPEvonde hvite munnsår bak under tunga også ifbm det viruset, så akn være noen sånne forkjølelelsessår. De var ikke så lette å se men
 
Jeg fikk KJEMPEvonde hvite munnsår bak under tunga også ifbm det viruset, så akn være noen sånne forkjølelelsessår. De var ikke så lette å se men
Jeg fant aldri noe. Men, det er ikke helt klar en mulighet. Nå har hun heldigvis ikke sagt noe på noen dager. Kanskje det hjalp med en tur til legen :joyful:
 
Der var også det jeg tenkte først, men når jeg spør om det gjør vondt når hun svelger, så sier hun nei. Det gjør vondt inni munnen og bak, men så peker hun likevel på halsen også.

Det skjer kanskje 4-5 ganger i løpet av dagen. Ville tro det var litt oftere hvis det var vondt i halsen kanskje. Men, jeg vet neimen ikke.

Det er kanskje heller ikke så lett å forklare for henne.

Hun var litt sår i halsen, men ellers så de ikke noe mere hos legen, så det er mulig det bare er det også.
Vi hadde en runde med sykdom for en måneds tid siden. Barnet mitt var sykt først, han har ikke noe språk enda men var utilpass lenge. Litt etter ble jeg syk, og jeg fikk og veldig vondt i munnen, og som datteren din beskriver, spyttet gjorde vondt i munnen. Veldig merkelig, ingen rødhet eller prikker eller noen ting. Så jeg sa at hvis han har hatt like vondt i munnen som meg så er det ikke rart han var utilpass. Men det gikk over etter noen dager
 
Back
Topp