Gjør uttaket

det går SÅ bra!! Snart er det over[;)]

jeg syntes ikke det var vondt. Fikk jo smertestillende før de satte i gang og så gjorde de klart til veneflon (eller noe i armen), men den brukte de ikke.

Lykke til, dette går bra[:)]

første gang trodde eg at eg skulle dø og i mange dager etter,men andre forsøket var det ikke vond[:D]

ikke la noen skremme deg her inne,for det er ikke sikkert du får vondt[:)]

Vil ønske deg lykketil i morgen. Vi har uttak på samme dag. Jeg skal ha uttak i Porsgrunn i morgen tidlig. Blir spennende å følge med på deg de neste to ukene.

Tvi tvi.

ORIGINAL: Kanutten80

Vil ønske deg lykketil i morgen. Vi har uttak på samme dag. Jeg skal ha uttak i Porsgrunn i morgen tidlig. Blir spennende å følge med på deg de neste to ukene.

Tvi tvi.

LYKKE TIL TIL DEG OGSÅ!!
Ta å oppdater når du er ferdig a...blir kjempe moro å følge deg også!![:D]

[:D]Tusen takk for svar alle sammen! Krysser fingre for at det ikke kommer til å gjøre vondt[:D]!! Og hvis det gjør det skal jeg sørge for å ha paracet og ta[:)]

Skal jeg gjøre.
Har vært her inne flere ganger å smug lest i det siste. Så har har hatt full oversikt over hvordan det har gått med deg med spary og sprøyter;o). Gleder meg til å høre fra deg i morgen.
Må følge med vet du. Er ille spent på hvor mange egg jeg får ut og hvor mange som blir befruktet.

Jeg hadde vondt under uttaket sist men det var pga plasseringen av eggstokken min. Vanligvis skal man bare kjenne litt ubehag. Så ikke bekymr deg for det. Du får smertestillende.

Var på ultralyd i Porsgrunn i går. Fant bare tre store nok egg på venstre eggstokk og seks store nok på høyere eggstokk. Det var mange flere egg som var mye mindre, de kunne vokst seg større med Puregon i noen dager til. Men Dr. Friberg ville ikke sette meg på Puregon noe lenger, da hun var redd jeg kunne bli overstimulert. Ble litt overstimuler for 2 år siden.

Hun fant muskelknute på livmoren også var den venstre eggstokken veldig høyt oppe. Hun måtte være veldig hard hendt med ultralydstaven for å se antall egg på den eggstokken. Dette pga av at den eggstokken lå så kronglete til.

ORIGINAL: Marje83

ORIGINAL: Kanutten80

Tvi tvi.

LYKKE TIL TIL DEG OGSÅ!!
Ta å oppdater når du er ferdig a...blir kjempe moro å følge deg også!![:D]

På mitt første forsøk for 2 år siden så

Så fikk de ut 13 egg.
7 ble ikke befrukta
6 ble befruktet etter 1 døgn
Men 2 befuktede egg døde etter 2 døgn

Da satt vi igjen med 4 befrukta egg på innsettings dagen.
De satt inn 1 befrukta egg 19 desember 2007.
og frøs ned 3 befrukta egg i en ampulle. (2 av disse ble satt inn 28 oktober 2009)

Jeg ble gravid på det ene egget de satt inn den 19 desember 2007. vi var kjempe heldig å ble gravid på første forsøk.
12 september 2008 fikk vi en sunn og frisk sønn.
Har prøvd å få søsken siden lille gull var ca 3 måneder. Hadde søskenforsøk i oktober/november 2009 de satte da inn to fryse egg, men fikk negativ test.
Så nå prøver vi oss på et nytt fersk forsøk.

Klokka har du uttak i morgen da?

Samboeren skal levere sæd testen senest 09:00 også skal jeg ha uttak 09:30.
Vi har lang vei å kjøre. Så jeg må opp å hoppe 05:00 i morgen:s
Burde lagt meg, men ikke lett å sove nå.

Tvi tvi til oss begge......

Lykke til [;)]

Er det ikke sånn at selve uttaket ikke gjør direkte vondt somregel men man kan kjenne litt ubheag å det sier sæ jo litt selv[;)]
Men at man kan være veeeldig ØM etterpå i noen dager ??
Jeg vet ikke jeg altså har jo aldri gjort dette, men når vi hadde insiminasjon ble jeg heeelt gåen av eggløsningen.. det var sååå vondt å var ØM en uke etterpå.. kunne ikke gå rett opp å ned, så gikk rundt kroka[8D] Men vis det er sånn etter uttak så er det nesten en form for godt vondt, for man kjenner at det har skjedd noe på en måte[;)]

Back
Topp