Gjør partneren deres noe «litt ekstra» for dere nå?

LSB

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Påskekyllingene 2020
Blir dere litt ekstra oppvartet eller tar han på andre måter seg litt ekstra av dere nå? Eller er det kanskje andre ting han «tilgodeser» dere med nå som dere venter barn?

Kanskje jeg kan få noen gode ideer :laughing002

Hehe, ikke foreløpig i allefall!
Er i god form, så har ikke behov noe spesielt.
Men, jeg må innrømme jeg har tatt en spansk en for å få ligge litt på sofaen noen ganger! Hihi :)

Hehe, ikke foreløpig i allefall!
Er i god form, så har ikke behov noe spesielt.
Men, jeg må innrømme jeg har tatt en spansk en for å få ligge litt på sofaen noen ganger! Hihi :)

Må jo være lov det, når man produserer et menneske :D

Han tar 2åringen vanvittig mye ❤️
Og gjør mye i heimen. Sliter med kvalme og trøtthet så føler meg ganske ubrukelig. Gruer meg til fredag, da blir jeg og 2åringen alene i 3 uker!

Han pleier vanligvis å lage middagen, og så tar jeg oppvasken. Nå tar han mye mer oppvask underveis i matlaginga enn før, så det blir stort sett ikke noe mye igjen til meg. Han kjøper også ting jeg liker når han den på butikken, som små hverdagsoverraskelser. Også spør han meg hver dag om hvordan formen er.

Jeg er i fin form, så det hadde gått helt fint om han ikke gjorde slike ting også, men det er veldig hyggelig.

Jeg er ganske dårlig så han gjør det aller meste hjemme både med matlaging og husarbeid. I de få timene jeg føler meg litt bedre prøver jeg å bidra også. Håper ikke trøttheten og kvalmen varer for lenge, kommer til å bli lei begge to til slutt:hilarious:

Niks. Ingen slingringsmonn her i huset. Ikke før HAN får Manflue da. For d er skikkelig krise og han kan ikke gjøre noe når han er syk. :angry4
Alltid vært slik. Men når jeg forklarer situasjonen med tung arb dag eller andre ting som har skjedd, har deg hendt at jeg får legge meg litt nedpå på ettermiddagstid.

Her susser og koser han litt ekstra med meg- samt kaller meg «bodybuilderen» noe jeg synes er utrolig morsomt :) vi har en 1 åring i hus så det er mer hverdagskjærligheten som at han går ut på lekeplassen så jeg får stellet meg i fred

jeg blir skikkelig bortskjemt når jeg er gravid :-p han ordner det meste, lager middag og når kvelden kommer inntar jeg sofaen og han lager kveldsmat. noen ganger spør jeg etter litt avanserte retter bare for å teste om han sier nei, men joda han inntar kjøkkenet med et smil :-p Ellers massasje hver gang jeg spør :D

Fotmassasje :Heartred

Jeg prøver å passe på at jeg ikke blir helt bortskjemt:p Han hadde kjøpt hele verden til meg hvis han kunne:hilarious: Merker at han er litt ekstra "på".

Han spurte ikveld om han skulle ta hestene inn/ut fremover, litt tidlig enda med slike tiltak men søtt. Jeg er veldig selvstendig og sliter veldig å la noen hjelpe meg :rolleyes:

Last edited:
Back
Topp