Gjør noe jeg ikke liker i dag*oppdatert*

Lille Snodig

Glad i forumet
er rett å slett skikkelig deppa om tiden. Bare griner og vil ikke dra på butikken eller noe. Er så feit blitt at jeg er flau.[&o]
Skulle egentlig vært på 3 månders kontroll med Høvdingen i dag, men siden Yrja er hjemme fra bh pga plan.l. dag orker jeg rett og slett ikke å ha med meg henne og. Enda så snill hun er.[&o][&o]
Bare griner, er skikkelig kvalm (aldri vært det som gravid før) og er så trøtt og slapp at jeg ikke helt skjønner hvordan jeg skal reise meg opp. Mye av dette er jo sikkert hormoner, og bare det gjør en jo deppa. Puppa mine har allerede vokst 2 str, magen like dann, og sånn jeg tror er jeg jo "bare" 8 uker. Skulle jo tro det er 50 stk inni der[8|]

Erik har hatt jakthelg med en kompis så jeg har hatt begge unga alene i hele helgen, gyn i morgen så skjer det...... hvor lang tid det tar vet man jo ikke. Under 14 dager til barndåpen, og vi får huset fullt. Dagen etter barnedåpen drar Erik på heimevernsøvelse og blir borte til fredag.

Så om dere ikke hører noe fra meg på en stund, så er jeg muligens dau.

Men det jeg gjør da som jeg ike liker er å ha plassert begge unga foran tv'n. Yrja er superfornøyd. Heljar sutrer. og jeg griner

*********************************************************************************

Sykehuset i dag. Det blir medisinsk hjemmeabort på torsdag. Og snøballen ruller, Yrja er syk og jeg er gravid med tvillinger[&o][&o]

Uffda, får så vondt av det. Kan ikke forestille meg hvor tungt dette er. Det er lov å gråte, få det ut! Og det er greit å bruke tv som barnevakt, noenganger er det kanskje best for alle en liten stund.

Men du, det blir bedre! Du må bare holde ut, ta en dag av gangen også blir det bedre.
Stor stor klem!

Kjære vakre vennen min..[:(][:(]

Når er det han reiser ??? Skal jeg komme ned og hjelpe deg litt??
Avlaste deg litt??

Vi reiser den 7 sept, så er det før det så kan jeg komme ned.

HATER og vite at du har det slik.[&o][&o] Mye av dette er nok hormoner, men man blir sliten av en helg alene.

Kan ikke helt sette meg inn i dine sko, men for all del, bruk tv'n. Magnus er en skikkelig tvslave for jeg har ikke energi nok til å leke med han hele tiden.

Bare ring meg vennen om du vil snakke, gråte, ja hva som helst.[:)]

Huff, så trist å høre! Har du ingen i nærheten som du stoler på og som kan hjelpe deg litt? Mor, svigermor, søster eller en god venninne? Du kunne kanskje trengt en dag for deg selv, om så bare for å ligge i senga og slappe av! Du har jo mye å tenke på og det er klart at det krever energi!

har du bestemt deg for en abort?
skjønner du er lei deg og ting ikke er lett nå!
si ifra om det er noe jeg kan gjøre, ta med yrja en tur ut, eller om du bare vil prate om alt annet en hva du tenker på om dagen! stor klem[:)]

Du har lov til å legge lista lavere nå, bestill ferdig middag og bruk tv'en for alt den er verdt..ikke minst bruk mennskene rundt deg for å få støtte, dette vil jeg ikke du skal gå igjennom alene.
Føler veldig med deg og håper du snart får det lettere. Vet det er vanskelig å se det nå, men livet blir lettere etterhvert.
Stor klem!

Uff får helt vondt av deg[:(]
Skulle øsnke jeg bodde nærmere skulel jeg kotm å hjulpet deg litt.
Stoooor klem

ORIGINAL: *Junemed4*

Uffda Heike, dette høres ikke bra ut, synes du skal ta imot tilbudet toten jeg,
det kan nok være lurt..Du har visst alt på en gang ..STOR HOLDEFASTKLEM!!

Syns jeg og[:)][:)]
Har snakket litt så hun skal tenke på saken.
Stiller med enn gjerne opp for henne[:)]

Høres helt ufattelig tungt ut..[:(] God klem[:)]

Er helt enig med de andre her[:)] Sender deg en mega mega stoooor klem[;)]

oppdatert

klemmer til deg heike[:(]

Mange klemmer din vei! Får så vondt på dine vegne[:(]

uff får hektl vondt av deg [:(][:(]
Varme klemmer

huff, skjønner det ikke er lett nå!
syns du er sterk jeg!
god klem.[:)]

sender deg en god varm klem

Mangen gode varme klemmer kommer din vei!
Kan bare tenke meg at dette ikke e noe lett.
Som d e blitt sagt så bruk menneskene rundt deg nå. du ska ikke være alene i en slik stund.

Tenker masse på deg!
Og igjen mangen mangen gode varme klemmer til deg![:)]

Back
Topp