Gjør noe fint for deg selv-tråden :)

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Har du gjort noe bra for deg selv i dag?
Jeg synes vi skal passe godt på oss selv mens vi går gravide ^^ :)
Med så mange plager som følger med det å være gravid, synes jeg vi kan unne oss noe vi har lyst til/på :)

Jeg har nettopp tatt et langt og deilig skumbad med stearinlys og musikk, og tok med en kopp kamomille te å drikke til. :)

Dere da? :)

Åhh det hørtes helt fantastisk ut!! Min form for luksus/pleie er foreløpig å kunne ta meg en ekstra lur om dagene. Fikk veeeeeldig lyst å ta meg et bad nå ja! Etter en halvtimes lur selvfølgelig.

Det hørtes godt ut, skulle ønske vi også hadde badekar noen ganger :)..
Jeg har ikke gjort noe bra for meg selv enda i dag, har vært ute å gjort klart til vinteren, så sitter å syns såå synd på meg selv nå som bekkenet tar livet av meg :p.. Tåler ikke mye om dagen :p.. Men etter frøkna er lagt i kveld skal jeg ta meg en lang og god dusj, å freshe både hår og kropp, før jeg setter meg med fyr i ovnen, og noe godt å stappe i meg ;)..

Sent from my iPad using BV Forum

Eh, har vasket og støvsugd stue og kjøkken, og vasker klær... Haha. Er ikke glad i å gjøre det, men etterpå syns jeg det er godt å sitte i en ren stue og slappe av;) Kanskje tenne litt lys når mørket senker seg:)

Hehe en fin påminnelse dette, jeg er fryktelig dårlig på å ta vare på meg selv dessverre:( men i dag fikk jeg sove til halv 10!:) det teller vel?;)

Ja altså det hørtes jo helt fælt ut, jeg lar ikke meg selv gå helt til grunne, er bare litt mange behov som går foran mine iblant. så jeg skal prøve å bli flinkere!!:)

Hmm faktisk ikke gjort noe for meg selv idag.. Vasket og ryddet hus, klippt pappa min, og ellers passet sønnen siden sambo var ubrukelig etter gårdsdagens fest....

Men jeg var til frisør og fikk farget hår og vipper på torsdag/fredag da :-)

I dag har jeg kost meg med sjokolade uten å bekymre meg for vekt. Og jeg har slappet av uten dårlig samvittighet :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har du gjort noe bra for deg selv i dag?
Jeg synes vi skal passe godt på oss selv mens vi går gravide ^^ :)
Med så mange plager som følger med det å være gravid, synes jeg vi kan unne oss noe vi har lyst til/på :)

Jeg har nettopp tatt et langt og deilig skumbad med stearinlys og musikk, og tok med en kopp kamomille te å drikke til. :)

Dere da? :)

Det hørtes fantastisk ut. Sksl prøve meg på et langt bad kmorgen selv. Skal bli kjempe deilig:-)

Den uken som var nå har jeg vært hos fotpleier å fått stella føttene mine, og hos en dame som vokset legger og lår. Det trengtes da jeg får ekstremt ubehag av å bøye meg. Og når samboer skulle hjelpe å klippe tåneglene, gikk det litt hud i samme slengen, så ble med den ene tåa for han.

Back
Topp