Det var ikke meningen å skrive det der ETTER at du hadde spist salamien altså. Las ikke igjennom alt som var blitt skrevet før.
Men det er faktisk muligheter for at listeriabakterien er i salami, derfor skal man ikke spise det. Så selv om noen på et forum sier "ja, det kan man spise", så bør man kanskje sjekke opp fakta på en side man kan stole på før man spiser det.. (sikter til at du quotet henriette24!, som skrev at du kan spise det)
Regner med at du var usikker siden du lagde en tråd om det liksom?
Og når de fleste da skriver "ja, jeg har spist det, går helt fint. Det er ikke sannsynlig at man får bakterien i seg" så betyr ikke det at det er trygt, det betyr det er liten sjangs at du får i deg bakterie (noe som er heelt sant, mest sannsynlig så får du den ikke i deg), MEN det finnst en bakterie som er skadelig. Hva du velger å gjøre har jeg ingenting med, så visst du spiser salami så synes jeg ikke noe stygt om deg fordi :)
Men når du spør på et forum, så skriver jeg det jeg ville ha gjort, akkurat som alle andre har gjort her inne..
Håper ikke du blir sur eller fornermet på meg nå, men det er så mange som sliter med å i det hele tatt bli gravide, eller når de blir det så mister de barnet. Og når folk da tar sjangsen på å spise slike ting som er skadelig for barnet bare fordi det er liten sjangs for at noe galt skjer, så KAN noe galt skje. Og bare det at noe KAN skje, syns jeg er grunn nok til å holde deg unna akkurat den maten.