Gjør i kveld?

Vand

Forumet er livet
Mannen ville se en film, Inception, men den var ikke noe for meg....... så her sitter jeg...

har vært dårlig i dag..............................................................[:'(][:'(] syt syt syt[8D]

såh; hva gjør dere i kveld?[:)]

KJEDER MEG!!! Sambo er på jobb, så her sitter jeg. 

Bra noen flere er her iallefall! [:D]

er på jakt etter heklenålen...sporløst forsvunnet, og jeg tenkte å fikse en liten julegave [8|][;)]

So.. venter på at mannen skal hente opp en serie, men han skulle bare innom pcn en liten tur først [8D]

Så da surfer jeg litt, og ser litt på tv. [:D]

Ikke en drit... [X(] Litt "rar" stemning her i kveld.. Mannen som liksom skulle slutte å drikke, var ute i går, og kom hjem 14.30 i dag.. [8|][>:] Visste hvor han var da.. Men han var ganske ufin når jeg snakkte med han 05.30 i natt/dag! [:-]

Så nå skal jeg leite frem en dyr julepresang han må kjøpe til meg! [>:][8D]

Begge jentene sover og jeg tenkte å sette på sex and the city 2. Kjøpte den da den kom ut og fremdeles ikke sett den...[8D]
Finne frem litt småkaker og brus og koooose meg!![;)]

Så lenge det varer...[>:][8|][8D]

Jeg er egentlig ganske tolerant når det gjelder fest og sånn, men jeg hadde blitt dritforbannet hvis mannen hadde gjort noe sånt som din mann memyself! [>:][>:][>:]

ORIGINAL: *MissMe*

Begge jentene sover og jeg tenkte å sette på sex and the city 2. Kjøpte den da den kom ut og fremdeles ikke sett den...[8D]

jeg satt faktisk for en time siden og sa at jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett sex and the city.............[:D] bare sånn at jeg kunne sette på episode 1 og ikke vite hva som skjedde[:D]

Har sett hele boksen + filmene 3 ganger nå, så nå har jeg offisielt blitt GAL! [8D]

Kos deg med filmen! [:D]

Kos deg masse! Kjempejentefilm![:)][:)] Herlig!!

ORIGINAL: Vand

Jeg er egentlig ganske tolerant når det gjelder fest og sånn, men jeg hadde blitt dritforbannet hvis mannen hadde gjort noe sånt som din mann memyself! [>:][>:][>:]

For å si det sånn, det er ikke første gang! [:-] Ikke at det er noen unnskyldning.. Men visste hvordan det kom til å ende! Faktisk glad han ikke kom hjem, for vet at da hadde det blitt tull! Han blir skikkelig ufin...

Men jeg gidder ikke å nekte han å drikke.. Han må innse selv at han må slutte! [>:] Han bør ha skjønt det nå.. [:-]

ORIGINAL: MeMyself

For å si det sånn, det er ikke første gang! [:-] Ikke at det er noen unnskyldning.. Men visste hvordan det kom til å ende! Faktisk glad han ikke kom hjem, for vet at da hadde det blitt tull! Han blir skikkelig ufin...

Men jeg gidder ikke å nekte han å drikke.. Han må innse selv at han må slutte! [>:] Han bør ha skjønt det nå.. [:-]

unnskyld men: TOSK!

multitasker... drikker bokscola..Skal lage kakao med krem snart,mmm

vi så forresten inception i går..synes den var bra,men litt lang,tror jeg må se den flere ganger hvis jeg skal få med meg alt,ble vveldig innviklet.

jeg satt faktisk for en time siden og sa at jeg skulle ønske jeg aldri hadde sett sex and the city.............[:D] bare sånn at jeg kunne sette på episode 1 og ikke vite hva som skjedde[:D]

Har sett hele boksen + filmene 3 ganger nå, så nå har jeg offisielt blitt GAL! [8D]

Kos deg med filmen! [:D]

Haha!! så gal er ikke jeg, heldigvis...[8D][8D] Men syns det er kjekt da!![;)]

Åh, det der kjenner jeg så til! Bf var alltid så ufin mot meg da vi var ute sammen, så vi måtte bare slutte med det. Gikk fint helt til han hadde drukket en øl for mye, hissipropp! [:'(]

Så sign på denne..

Ønsk deg noe skikkelig dyrt!!! [;)]

ORIGINAL: JulieAndora

Åh, det der kjenner jeg så til! Bf var alltid så ufin mot meg da vi var ute sammen, så vi måtte bare slutte med det. Gikk fint helt til han hadde drukket en øl for mye, hissipropp! [:'(]

Så sign på denne..

Ønsk deg noe skikkelig dyrt!!! [;)]

haha gubben min blir bare veldig slitsomt [:)] men kan jo være litt ufin men da får han høre det.. det burde mannen din også få høre myself!!! ikke god ta det!!

i kveld.. ja jeg sitter her og gubben sover i soffaen ved siden av.. har jobbet 12 timer overtid stakar[:)]

Tro meg, han får høre det dagen etter.. Men der og da, når han er full, så er det om å bare trå meeeget varsomt! [:-]

har pakka i 5 min, pause i 15 min, pakka i 5 min, pause i 15 min... sånn har d gått, formen er ikke god...blæææ!

men nå er jeg snart ferdig pakka og vi kjører hjem i morgen, om ikke vi blir dårligere eller nå!

sambo ser film[;)]

Back
Topp