Gjør du og mannen mye felles på kveldene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Så deilig å se at det er flere som nyter sofaen sammen, ser på film etc...Trodde mest det bare var jeg og samboer som er så utrolig hjemmekjære og "kjedelige".

Gullskatt juli12:)
Heheh nei dere er nok langt i fra alene:) jeg elsker hjemmekvelder og det gjør samboer også:)

Egentlig ikke o_O Men vi er i samme leilighet og samme rom da :P bare han spiller og jeg ser på serier og er her o.l. !

Vi koser oss i sammen i sofaen og ser film, serier, ler og skravler:)

Vi er som regel alltid i sammen hvis han ikke er på jobb langt borte en plass;)

Vi gjør det meste sammen :-)

vi sitter ofte sammen i sofan og ser på TV,film,serier , spiller spill ,lager mat sammen og prater sammen :).

Vi ser alltid på tv sammen om kveldene når han ikke har jobb å er borte. En sjelden gang sitter vi i hver vår stue å ser på tv, men det er bare om vi skal se forskjellige ting. Ellers lager vi ofte god mat sammen om kvelden, å i helgene kan vi godt dele ei flaske vin over god mat å bare kose oss. Elsker hjemmekos med sambo :)

Vi sitter mye i sofaen sammen, men for ofte på hvert vårt nettbrett. Vi ser også filmer/serier sammen, da sitter vi gjerne under pleddet sammen og koser. Nå har vi bestemt oss for å gjøre mer sammen utenfor leiligheten også, så har blitt flinkere til å dra på kino, ut å spise og har bestilt billetter til konserter:-)

Vanligvis ikke, siden han jobber kun natt(og sover på dagen) og jeg jobber turnus(tilkallingsvikar). Men når det klaffer en sjelden gang at vi har frihelg samtidig så er det hjemmekos det går i! :) Lage mat sammen, leke med ungen, se på tv/film, bare sitte å skravle osv... Akkurat nå sitter han å spiller dataspill mens jeg ser Big Brother! :p

Ser tv/film, bygger/pusser opp, sitter ved samme bord og jobber på hver vår pc, prater sammen

Vi pleier å sitte i hver vår ende i sofaen og pleier ofte å se en episode av serier vi ser på. Kanskje to. Av og til blir det kos. Vi snakker mye og prøver inni mellom å spille brettspill.

Back
Topp