Gjør du noe rart i søvne?

Min kjære sang "blomster små, gule blå" i søvne i natt! Trodde jeg skulle daue av latter ;)

Jeg dauer av latter her! :p Jeg er rolig nå fortiden men sambo har hatt svært lange og morsomme samtaler med meg i søvne før:p

Hehe, gubben snakker ikke så mye i søvne, men han kan være "skummel" når han drømmer om flyvende lastebiler og mår :P
Da sparker han plutselig og en gang traff han meg i rompa så e holdt på å ramle ut av senga, og da han drømte om måren så hadde den tatt fisken han hadde fått så han skulle sparke etter den.. Han traff en tv som sto ved siden av senga laughing7 (heldigvis lå han med ryggen mot meg)

Jeg svømmer ofte under vann i søvne, gubben våkner av at jeg ligger å holder pusten :P

Last edited:
Morsomste tråden noensinne :P I natt sang jeg visst julesanger stort sett hele natten. mannen la seg på gjesterommet til slutt :P

Jeg har lastet ned sleep talk ap, og funnet ut at jeg hvisker forferdelig mye i søvne.

Ikke jeg, men mannen derimot! Haha, har hatt noen artige netter der jeg har flirt godt. Han pratet ekstremt mye en periode. Er ikke så mye nå lengere :p

Sønnen min lå ei natt i lag med meg, og da e sku legg meg så setter han seg opp med vidåpne øyner og stirra på meg, så mumler han noe om "e vil ikke ha melk" . Trur det va en liten en som drømte at han ble spurt om han ville ha melk å drikke til mat:laughing002.

Han har hatt flere sånne hendelser, så vi e blitt vant med at han plutselig setter seg opp og stirrer, men første gangen skvatt vi.
Han e også "fæl" til å plutselig rope ut NEI, har æ sagt! (ka han drøm da e e ikke sikker på, men at han krangler med noen om noe er sikkert :laughing021

Jeg kan være fæl til å snakke i søvne..
når jeg gikk på skolen og var på klasse tur, så var jeg den som lå å stønna skikkelig hele natta visst:p nå så svarer jeg mannen i halvsøvne og kan finne på å si snåle ting som: hjelp meg da, hue sitter fast i gjerdet!! :p

Hehe. Har mange episoder der e sjøl har skravla. Blir fortsatt flau når e tenk på den makaronien e sku kok t gubben:smiley-ashamed005.

Bestevenninna mi er fæl t å snakk i søvne og å gå. En natt e lå hos ho, så hadde e ikke søvna enda, men lå å hørte på musikk på diskmanen min. Da satte ho seg plutselig opp i senga og begynte å snakke om at ho hørte nå musikk. Så ho kravla ut av senga, gikk bort til klesskapet sitt og tømte det for klær. Ingen musikk der. Så tok ho ut stikkontakten til stereoanlegget, og ho hørte fortsatt musikk. Da sa e t ho at det va e som hørte på musikk, men hadde lav lyd.
Da gikk ho å la seg igjen. Senere på nattmårran sætt ho se plutseli opp i sænga og gaula "juhu, e da nå liv hær?", for så å legg seg ned igjen. Trudd e sku dau a latter da:laughing021

Back
Topp