Gjør du 2ern på jobb?

Ja, gjør du?

  • Ja

  • Nei


Results are only viewable after voting.
Jeg lurer på.. Er det noen som jobber i helsevesenet som ikke klarer å gjøre det på jobb?
Jeg sliter hardt med å gjøre det, men noen ganger kan jeg bare ikke la være. Går da til doen i garderoben som er lengst vekk fra kontoret vårt. Andre passerer da to doer før de kommer der :shy:
 
Ja, selvfølgelig, naturen kaller og jeg svarer! Er også en ypperlig anledning til å få et lite avbrekk samtidig, eneste er at jeg ikke kan unngå å høre telefoner og dørklokker ringe... Ofte travelt :hilarious:
 
Jeg lurer på.. Er det noen som jobber i helsevesenet som ikke klarer å gjøre det på jobb?
Jeg jobber i helsevesenet og jeg burde kanskje ikke klart det med tanke på toalettforholdene osv., men jeg sier det som det er her og nå - jeg driter rett og slett i det:joyful:
 
Før så fikk jeg det ikke til og kunne gå rundt hele dagen å ha drit vondt i magen:wtf: men så fikk jeg en lang periode med mye stress som gjorde ar jeg måtte på do hele tiden. Så etter det er det ikke noe problem lengef

Aldri så ille at det ikke er godt for noe ^^
 
Jeg jobber ikke, men jeg kom plutselig på at jeg igrunn ikke gjør nummer 2 andre plasser enn hjemme og hjem til folk. Det blir liksom ikke på offentlig toalett med mindre det blir akutt.
 
Må jeg så gjør jeg det. Men det er som regel når jeg har alenevakter jeg har måttet og da er jeg jo alene :D men rytmen et at det kommer hjemme selv om jeg jobber 3 delt turnus :p
 
Ja ikke noe problem med det ☺️
 
Helst gjør jeg det hjemme... Men om jeg virkelig må og føler meg veldig uggen så gjør jeg jo det
 
Vel, kontoret mitt består av meg, skjefen og en do. Jeg får meg ikke til å gjøre det med mindre jeg er alene den dagen. Heldigvis bor jeg så nærme at jeg kan slå en tur hjemom sammen med et eller annet ærend :hilarious:
 
Kroppen min er veldig rutineinnstilt, så som oftest må jeg ikke mens jeg er på jobb. Skulle behovet melde seg, går jeg på do. Alternativet er jo verre :p
 
Må jeg så må jeg :D Og hvis jeg ikke gjør det så har jeg en tendens til å bli litt hard i magen og det er enda verre :wacky:
 
Helst ikke, jeg jobber litt forskjellige steder, om jeg er i hjemmesykepleien, så kjører jeg hjem for å gå på do, er raskere det enn å låse seg inn alle dørene på kontoret:p

Har også jobbet 12 timers vakter, da er det ikke så lett å unngå alltid.
 
Sjelden, men ikke fordi jeg ikke klarer det.
 
Helst hjemme, men hvis jeg må - så ja :)
 
Back
Topp