Gjør du 2ern på jobb?

Ja, gjør du?

  • Ja

  • Nei


Results are only viewable after voting.
Før så fikk jeg det ikke til og kunne gå rundt hele dagen å ha drit vondt i magen:wtf: men så fikk jeg en lang periode med mye stress som gjorde ar jeg måtte på do hele tiden. Så etter det er det ikke noe problem lengef
 
Ja, det har jeg ikke problem med. Skjermet, ut i gangen, deler med et par andre kontor med folk jeg ikke kjenner.

Null stress.

Skikkelige dører og privatliv da altså
 
Tisset midre som gravid for å si det sånn, var ikke på jobb. Og kastet opp så mye at jeg ikke tisset :-/
Men hvor lang arbeidsdag har du? Drikker du ila arbeidsdagen da? :p
Fra jeg går på morgenen til jeg er hjemme så går det i overkant av 9t, og jeg har ikke sjanse til å ikke tisse så lenge :hilarious:
 
Men hvor lang arbeidsdag har du? Drikker du ila arbeidsdagen da? :p
Fra jeg går på morgenen til jeg er hjemme så går det i overkant av 9t, og jeg har ikke sjanse til å ikke tisse så lenge :hilarious:

Har ofte mellom 12-14 timersdag. Må tisse når jeg kommer hjem. Drikker mye vann om ikke får jeg hodepine. Toalettforholdene er grusomme og ikke noe jeg går på, jeg har selskapsblære så det går fint :)
 
Ja, haha, det har jeg null problem med! Er jo mer privatliv på jobb enn hjemme :p ikke noe problem med bommelom på offentlig do og - men det holdt jeg nok igjen mer på før. Men etter alvorlig fødselsskade og rekonstruert underliv var beskjeden tydelig fra kirurgen at jeg ikke måtte finne på gå og holde meg den første tida, da forstoppelse kunne ha store konsekvenser, så kom over alt av slike sperrer av det. Gidder jo ikke være låst til hjemmet fordi man kanskje må bæsje liksom. Alle mennesker bæsjer tross alt, de fleste ca daglig tilogmed :p Noen skifter riktignok pose, men de bæsjer like fullt.
 
Har ofte mellom 12-14 timersdag. Må tisse når jeg kommer hjem. Drikker mye vann om ikke får jeg hodepine. Toalettforholdene er grusomme og ikke noe jeg går på, jeg har selskapsblære så det går fint :)
Herremin :eek::hilarious:
 
Kvier meg veldig, men må man, så må man. Prøver å finne et toalett som er litt mer skjerma, og der ingen andre går som førstevalg. Hvis det kommer inn noen, så venter jeg på do til de har gått igjen :hilarious:
 
Nei. Må være sykt komfortabel hvis jeg skal få gjort nr 2. Og det er kun hjemme eller hos mamma. Har det vært helt krise som i «dagen etter indisk/pakistansk mat» så har jeg gjort det men da har det stått mellom i buksa eller i do
 
Ja ikke noe problem :) Jobber på kjøpesenter og bruker fellesdoen, somoftest.
 
Jeg lurer på.. Er det noen som jobber i helsevesenet som ikke klarer å gjøre det på jobb?
 
Back
Topp