Gjør deres små litt rare ting?

• Trådstarter Trådstarter .
  • Opprettet Opprettet

.

Elsker forumet
Hehe her kiler vesla seg selv på tottene og ler seg skakk.
Hun må også kile alle andre når hun ser tær, jeg er ekstremt kilen på tottene så hun syns det er så morsomt.

Ravn kiler seg selv også og sier "gille gille gill" som vi pleier å si når vi kiler han :P

Og nå for tiden er det en stor hit å prøve å kle på seg selv, så ser han bort på oss, vinker, og sier "hade ja" før han spasserer ut i gangen. Kommer tilbake og sier "heisann du ja" :P

ORIGINAL: Mitsukai

Ravn kiler seg selv også og sier "gille gille gill" som vi pleier å si når vi kiler han :P

Og nå for tiden er det en stor hit å prøve å kle på seg selv, så ser han bort på oss, vinker, og sier "hade ja" før han spasserer ut i gangen. Kommer tilbake og sier "heisann du ja" :P

Haha han e så bra han [:D]

Alexsander sier vil bare thiti vis folk kommer rundt hjørne eller noe sånt =P ellers syns han det er stas og bære på ting som er STORE og tunge. ellers gjør han vell ikke så mye spesielt tror jeg [:-] kansje det er litt spesielt at han må gå rundt og ta på alle ting han ser [8|] Å da mener jeg alt =P er fælt å ta han med til folk som har masse pynt [:'(][:'(]

Emil syns det er kjempe morsomt å " bite" oss i tærne , og ikke minst nesen til pappan =)
Eller prøver han å kle på seg... så fin ut da han hadde finni en av boxerne til pappan og tredd den over hodet.. hehe...
og sååå kry da... ser ut som "jan thomas" når han har strømpebuksen fint over skuldrene .. hehe...

hehe, de er søte de små![:D][:D]

Back
Topp