Gjør deres små dette????

kajja

Elsker forumet
Eliah har begynt å ta av seg nattepysj og bleie når vi legger han for kvelden...
Må kle på han et par ganger før han "gir opp" og legger seg til å sove.
Gir han noen bøker til å lese i for å avlede han [:D]

Noen som kan tenke seg hva han prøver på eller driver med?
Er han nysgjerrig på hvordan det er å være uten bleie kanskje?
Vi har blitt litt mer fokusert på pottetrening i det siste...

Hvordan er han på dagen da? Her opplever vi ikke dette enda, og heldigvis er det egentlig :P

Jeg har gitt opp knappepysj [:-] Men vanlig bukse og genser tar hun ikke av seg... Og bleia får bli på *pheewww* [8D]

Han klarer ikke å kle av seg [8D][:D] Heldigvis!! 

ORIGINAL: Reinbue

Hvordan er han på dagen da? Her opplever vi ikke dette enda, og heldigvis er det egentlig :P

Var en gang i dag at han ville være uten bleie, men nekter å sitte på potta når han kjenner han må tisse... spør etter bleie og tisser med en gang han har fått den på..

ORIGINAL: Lene1986

Ikkje Eliah heller trodde eg te eg plutselig fant han naken i senga [8D hehe

ORIGINAL: Reinbue

men.....er du gravid!! Det har ikke jeg fått med meg. Gratulerer!!!

Takk takk [:)]

ORIGINAL: kajja

ORIGINAL: Lene1986

Ikkje Eliah heller trodde eg te eg plutselig fant han naken i senga [8D hehe
Hehe.. Tror ikke han kommer til å ta av seg bleia noen gang. Han har angst for å gå uten bleie [8D]

nei, gjør ikke d. heller å stappe handa ned i bleien[:-]

han har angst for å gå uten bleie og klær denne gutten[:-]

Jepp....ikke bleia da. For det bruker ho ikke lenger, men vi har vært gjennom det å ta av pysj.[>:] Vi lot det bare være....ho gav seg til slutt da ho syns det ble kaldt når ho endte opp uten dyne i løpet av natten.

Hun kler aldri av seg etter at hun er lagt................ det gjorde heller ikke storesøster, så ingen råd herfra.............. [:)] Hadde nok sikkert bare lurt på han litt klær etter at han hadde sovnet tenker jeg[8D]

Hehe... Sånt har aldri skjedd her[:)] Ida er motsatt av klare-selv, og vi har nesten måttet tvinge henne til å lære seg å ta av strømpebukse og truse[&:]

Snuppa her er aaaltfor glad i rosa prinsesse-nattøy, så det gjør hun ikke...[8D][8D]

Men leste for ikke så lenge siden at du kan kjøpe hele nattdrakter med knapp eller glidelås og ta dem på "feil vei" Altså med glidelås/knappingen på ryggen[;)][;)] Kanskje han gir seg da??[8D][8D]

Det går ihvertfall mot varmere tider om ikke annet!!

Snuppa mi sover i bare truse hun, og den holder hun på[:)]
Men hvis du har knappepysj kan du jo prøve å ta på pysjen bak-frem? Så blir det litt vanskeligere å ta av hvertfall.[:)]

Snuppeliten kler tidvis også av seg - men bare pysjen.
Forklaringen her er enkel, for hun liker nemmelig best å ligge rett på det myke, gode lammeskinnet sitt [:)]
Når det har vært så kaldt at vi tydelig har presisert at hun MÅ beholde pysjen på, så har hun kompensert med å dra opp armene og buksebeina på pysjen, så underarmene og beina opp til knærne er bare og toucher lammeskinnet [8D] [:)]

Hah, heldigvis ikke opplevd at hun tar av seg klærne mm hun får beskjed om detw[:D] gratulerer så mye med knerten i magen!![:)][:)][:)][:)]

Ja, da prøver jeg rådet om å snu nattepysjen på rangen først så ser vi hvordan det går [:D]
Takk for gode råd og deling av erfaringer [:D]

Back
Topp