gjør dere?

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
hva gjør dere da[:D]er dere her inne eller?[;)]jeg koser meg med masse godteri og det er virkelig og anbefale[8D]

Jeg var så snopesyk før i dag, at jeg har spist alt opp![:)] Har nettop våknet fra blunden min, og har nå spist litt middag. Så nå koser jeg meg forran tven med dataen på fanget.

Er hos svigers nå, har akkurat vært hos bestemora t sambo og snart skal vi dra for å se film. (Engler og demoner) [:)] På kjøkkenet står "svigermor", å lager kake! [8D]

jeg KJEDER meg! Sambo ligger og er dårlig i senga, jeg har spist middag alene. Ikke gjort en dritt idag, nok av huslige ting å gjøre, men har ikke hatt lyst [:D]
Så sånn ca hvert 30 minutt stikker jeg inn her og ser om det er noe action.. Har lest ferdig en bok, lest litt i en annen, men er lei av det..
Ikke noe på TV jeg har lyst til å se.. Har lyst på sjokoladefondant eller muffins eller noe, men har ikke ting hjemme til å bake :(
Var jo så flink igår når vi var i butikken, kjøpte ikke noe godteri og som jeg ANGRER nå!!! Har utrolig lyst på sjokoladeis!!! Gidder ikke å kjøre noe sted for å kjøpe heller for da må jeg fylle Diesel på bilen og alt formye styr å skifte klær og stikke ut..

Skikkelig giddalaus for å si det sånn, hihi!!

hehe ja det hørtes ikke verre ut,handlet...popcorn,saltstenger,smash,søppeldynga drops..sånn bare just in case[8D]og klart når jeg har kjøpt det kan det jo ikke ligge,kunne jo risikere at det kom på muggel på[:-]haha noe som sikkert er meget sansynelig[8D]

Jepp,jeg henger her inne[;)]
Har lagt begge gutta og huset er ferdig rydda. Nå skal jeg bare sitte her i sofan å slappe av resten av kvelden[:)]

ååååå, Smash! DET hørtes godt ut det!!!

ja det var ikke så stygt for og si det sånn[;)]

jeg sitter foran tv med pc på fanget og spiser potetgull..mens jeg kjenner hodepinen dunker smått i hodet og trøttheten inntar mer og mer

juppa! Hvor tror du jeg har navnet mitt fra!?!?!

Sjoooooooooookoooooolaaaaade!!!!

kvaaaalm og trøtt nå[:'(]huff skjønte det,bare viste det ville komme[:-]

takker for den du[8D][&:]ble rent dårlig her jeg satt..må tussle meg en tur på do tror jeg[:'(][&o]ææææsj

Nope, fungerte ikke.. Har sittet her og hørt på sambo som har spydd i hele dag her.. føler noe er galt, trodde det var jeg som skulle bli dårlig jeg [:-]

Sitter og venter på at klokken skal bli nok til att jeg kan finne sengen...Drit trøtt[:o]

jeg har vært i sverige i dag. Er veldig sliten etter å ha kjørt begge veiene, siden typen ikke har med førekortet.
Ha å hentet en fryser i dag:)..

nå sitter jeg i sofaen å venter på at kvalmen og de oppstøten skal forsvinne. Nå skal jeg til å spisse IS.. Har gledet meg til det i hele dag.

sitter og å koser med typen siden han reiser i morgen:(

Jeg sitter alene og depper.

Ungene sover, gubben drikker med nabo`n, og bikkja er med han. [:'(]

Har det rett og slett drit kjipt i kveld.

nææh tok han med hunden å?[&:]stakkars da er du nokk ensom[:o]huff godt du har bv

Hehe, ja, bikkja ble med..

Syns det er dårlig gjort at han får kose seg med øl, og festrøyker gjør han og. Jeg sitter her med en billig pyton Coop brus, og that`s it. Sulten er jeg og. [:'(]

:klage klage:

sjønner skjønner..er så enig med deg[;)]jeg bruker og ha sånne dager,da jeg synes mest synd i meg i hele verden[8D]

ORIGINAL: Henriette1986

ORIGINAL: Sjokkis

Nope, fungerte ikke.. Har sittet her og hørt på sambo som har spydd i hele dag her.. føler noe er galt, trodde det var jeg som skulle bli dårlig jeg [:-]

vet du hva det er ??? det er sympati spying.. han har sympati for at du kaster opp og er kvalm osv =) heheh

Veldig snill samboer jeg har da som har tatt all kvalmen min da [:D] Var dårlig en dag sist uke (tror det må ha vært omgangsjuke) og ellers ikke kjent noe.

Back
Topp