gjør dere det samme??

cassi

Flørter med forumet
nå som dere er gravid, som dere gjorde før??
jeg tenker på husvask, hente ved osv
eller er det typen som tar seg av det meste??

eg gjorde det ja,men pga blødningsfare var eg forsiktig med tunge løft..var enda til med i vedaskogen når eg var 5 mnd gravid!!! einaste eg kunne gjere var å bære kvista og RULLE veden-ikkje bære!!! haha
Men p åslutten av svskape gjorde eg alt!!!

Når jeg gikk gravid gjorde jeg alt som før..ikke fordi jeg måtte... Men fordi jeg ville, men selvfølgelig hjalp samboeren til[:D]

Viktig å huske på at det å være gravid ikke er en sykdom[;)] Men det mest naturlige som finns!!

Det er ikke så veldig lett å opprettholde samme tempo lenger siden jeg har bekkenløsning..
Men siden jeg nå går hjemme hele dagen, syns jeg liksom det er for ille at kjæresten skal gjøre husarbeid også da. Han er jo tross alt på jobb hele dagen.. Står opp halv seks og er hjemme fem.

Så jeg prøver så godt jeg kan å holde huset rent og ryddig. Det verste jeg vet er rot, så da har jeg et lite problem hvis jeg ikke gjør noe.. he he.

eg gjorde det meste... fekk jo hjelp da av og til.. men eg slutta aldri å gjer tinga sjølv

Ja jeg gjør det samme hjemme. Er riktignok sykemeldt fra jobben på grunn av blødninge, men ellers er det som før. Bruker litt lengre tid på ting siden jeg har hatt litt problemer med bekkenet men ellers går det bra

ja jeg gjør det samme som før,vasker ,støvsuger,handler osv.

eneste jeg tar med meg mannen vist jeg vet det blir mye tunge ting å handle.må jo bruke dem litt da...[:D]

håper jeg er i form nok til å gjøre det hele svangerskapet!så det blir skikkelig gjort[:D][8D]

Når æ finn energi nok t husarbeid gjør æ d som vanlig, men har hledigvis snill samboer som etter litt mas hjelpe til m alt. Prøve å ligge unna tunge løft, men spesielt på jobb e d vanskelig. Jobbe på kafé, og nu klare æ ikkje å rydde av mer enn 1-2 bord av gangen, så æ ska sykemelde mæ snart. Har hatt bitte-lita blødning på jobb, og d va skummelt, så vil ikkje risiker d mer!!!

Får ikke lov til å gjøre det jeg pleier, men prøver så godt jeg kan. Vanskelig å holde roen når man føler seg i topp form. Eneste jeg ikke har gjort er å deltatt i opppussing av gangen og lange turer med hundene.

Jeg lar kroppen styre mest, men er ganske sta og må gjøre meg ferdig med ting! Er veldig tvangspreget i forhold til husarbeid, alt skal gjøres på min måte og alt skal gjøres ferdig! Så mannen min slipper lettvint unna der.. Må nok fire litt på kravene etterhvert, siden jeg har mye vondt i ryggen..

Har vell stort sett levd som før... men har ikke gått på ski i år, og jeg har ikke trent på samme måte.... har heller gått turer og tatt lange bad.[:D] Ellers så har jeg vasket hus, måket snø og eller alt annet normalt!

Back
Topp