Gjør dere dere ferdige med

mor til maja

Blir kjent med forumet
julepresagner før nurkene kommer? Har begynt litt, men det er kanskje altfor tidlig. Vet bare ikke om jeg orker å stresse rundt med en nyfødt og kjøpe masse julegaver[8|]

Jeg har ikke termin før i Januar, men vi gjorde unna mesteparten av julegavene i dag, faktisk.[:D]

Jeg begynner å bli veldig hoven i beina, og regner ikke med at det avtar veldig framover mot fødselen, så det er igrunn veldig godt å være NESTEN ferdig, da[:D]

Ja nå må jeg vente til neste lønning før jeg kjøper flere presanger. Har gått litt over stokk og stein. Var på Ikea og fant så mye fint til alle sammen at jeg tilslutt bare måtte komme meg ut før husholdningspengene våre forsvant[:D][:D][:D]

Oj det vet jeg ikke. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt på mandag. En kommer faktisk ikke så langt uten penger i denne verden, og noe har du jo rett på[:)]

vi er snart ferdig med julgavene. har bestilt mye som tar litt tid før det kommer, men når det kommer er jeg ferdi med over halvparten, har igjen noen julegaver ennå. synes det er greitt å bli ferdi med det meste før isac kommer, blir mye stress alikevel etter at han er kommet til, christoffer trenger tid til å venne på seg tanken på at han ikke er den eneste som trenger oppmerksomhet. å da vil jeg slippe å tenke på julegaver, tviler på at jeg orker å handle inn julegaver etter fødselen. har termin den 21 nov, så da er det bare 1 mnd til jul toppen.

Back
Topp