Gizom

Sjokkabolla

Forelsket i forumet
Hipp hurra!! Er du ikke 37 uker i dag?? Dette må feires!! Hvordan føles det i dag? Formen fin?

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Takk takk! Jo jeg er 37 i dag! Og skal si det ble en spennende start da jeg våknet i natt med de umiskjennelige RIENE!

De kom og gikk en time halvannen time for så å forsvinne i løse luften- så det stemmer nok med at nr tre er en joker!

Blir nok flere sånne runder- men det vr en vekker- ikke minst fikk jeg kjenne på smerten- det er ikke lenger tvil når det er rier gitt!

Åsane er formen din?

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Gratulerer med 37 uker! Så spennende med rier i natt, selv om de ga seg igjen. Det er jo absolutt et tegn på at det nærmer seg :) Nå for tiden forter jeg meg inn på forumet hver morgen for å se om noen har født i løpet av natten. Det kan ikke være lenge før babyene kommer som perler på en snor her inne!

Gratulerer med 37:) så gøy, da er det ikke lenge igjen:)

Takk jenter!!!!

Nå er det like før! Spennende :)

Tiden flyr gitt- snart har vi nurkene våre i armene!!

Å hjelpes!! Ja, jeg er stygt redd for at 3 mann er en luring. Får vel noe pes jeg også. Eller kansje jeg er den heldige som skal gå overtid (for første gang.. )

Jeg er i strålende form egentlig. Har blitt så mye bedre i bekkenet etter at babyen sank.. Denne uken er helt crazy, så jeg har en avtale med babyen at den må vente til neste mandag.. ;) :p :)

I morgen skal jeg ha 7-års gutte- bursdagsselskap! Tjo hei og skål for det ;) det samme skjer på torsdag. Da ramler det inn familie. Og i helgen er det fotballcup!! Så da skal mor stå der som er Hvalross å heie i time etter time med en 4 åring på slep. Pappaen i huset er fotball trener, så blir lite støtte der. Litt viktig at babyen holder avtalen ;)

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Å hjelpes!! Ja, jeg er stygt redd for at 3 mann er en luring. Får vel noe pes jeg også. Eller kansje jeg er den heldige som skal gå overtid (for første gang.. )

Jeg er i strålende form egentlig. Har blitt så mye bedre i bekkenet etter at babyen sank.. Denne uken er helt crazy, så jeg har en avtale med babyen at den må vente til neste mandag.. ;) :p :)

I morgen skal jeg ha 7-års gutte- bursdagsselskap! Tjo hei og skål for det ;) det samme skjer på torsdag. Da ramler det inn familie. Og i helgen er det fotballcup!! Så da skal mor stå der som er Hvalross å heie i time etter time med en 4 åring på slep. Pappaen i huset er fotball trener, så blir lite støtte der. Litt viktig at babyen holder avtalen ;)

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli
Jammen da flyr jo tiden frem til du er i uke 38 gitt!!

Må jo innrømme at da jeg la meg i går hadde jeg et lite å håp om at natten skulle gjenta seg, men våkna nå etter nesten 11 timer tung søvn;)

Hihi... Ja. Jeg vet. Men er liksom ikke helt klar enda jeg.. Neste uke er jeg klar som et egg!!! :) :p

De to andre gangene har jeg vert på randen til det meste bare for å få satt i gang fødselen, nå derimot, tenker jeg ikke så mye på det i grunn. Så tror ikke kroppen er helt klar enda..

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Back
Topp