Give Away !

RenathePro

Gift med forumet
Starter opp bloggingen igjen, og begynner med en give away :) Bare legg igjen en kommentar og du er med i trekningen av noen hjemmestrikka [:)]

meldt meg på :)

Lykke til!! [:D]
Elsker å gi bort luer! Håper dette gir mersmak! Året for barnestrikk og gaver <3

Så bra at du har bestemt deg for å starte opp igjen! [:D]

Av en eller annen merkelig grunn får jeg ikke til å komentere... [:(]

ORIGINAL: IrenePirene

meldt meg på :)

jeg og[;)]

Flinka [:D]

[:)]
La igjen en kommentar. Hadde vært veldig gøy å være den heldige :)

Aner ikke hva som kan være feil Anita, er flere som er meldt på nå, kanskje den var nede en stund? [:D] Tips gjerne flere om konkurransen, da blir den trukket fortere også [:D]

tar du bestilling på sånne monsterbukser?? og hva skal du evt ha?? de er såååå søte!! og du er kjempe flink! har en svigermor som er strikkefantast.. i påsken I FJOR så fikk hun meg til å begynne på en jakke til minsten.. jeg har akkuratt lagt ut masker til armene.. det går såååååå seint!!!

jeg egner meg ikke til strikking!

ORIGINAL: sneipen peipen

tar du bestilling på sånne monsterbukser?? og hva skal du evt ha?? de er såååå søte!! og du er kjempe flink! har en svigermor som er strikkefantast.. i påsken I FJOR så fikk hun meg til å begynne på en jakke til minsten.. jeg har akkuratt lagt ut masker til armene.. det går såååååå seint!!!

jeg egner meg ikke til strikking!

Hehe har noen på pinnene, men de går litt seint nå ja. Kan jo pm'e deg når første er ferdig og se om du liker fargevalg? [:)]

Spre gjerne ordet damer, 60 var kanskje litt i overkant [:D] Men da har jeg jo tid på meg og strikke ferdig bursdagsgaver [:)]

dytter jeg [:)]

Back
Topp