Give away: Herb chopper fra tupperware!

• Trådstarter Trådstarter M*
  • Opprettet Opprettet

M*

Forumet er livet
VIP
Ny give away hos meg. Denne gangen lodder jeg ut en HERB CHOPPER fra Tupperware. Den er genial[:D] Meld deg på[:)]

ORIGINAL: Ripley

deltar med tre lodd jeg!

[:D][:D][:D][:D]

Så gøy! Får krysse fingrene! [:D]

PS: At det kun er vertinnegave og at varen er "limited" hørtes veldig rart ut forresten! Det er jo det produktet jeg selger flest av![:)]

ORIGINAL: monjen

ORIGINAL: Ripley

deltar med tre lodd jeg!

[:D][:D][:D][:D]

Så gøy! Får krysse fingrene! [:D]

PS: At det kun er vertinnegave og at varen er "limited" hørtes veldig rart ut forresten! Det er jo det produktet jeg selger flest av![:)]

Det er nok bare tullball, den har vært i salg siden vår/sommerkatalogen kom ut i februar i 2010. [;)]
Den var inne som takkegave i januar 2010 (big weeks), og har vært inne som vertinnetilbud i den lekre grønnfargen i høst, men den er i ordinært salg i katalogen, koster 399 kroner.
En videreutvikling av denne har vært vertinnegave et par uker nå, og den håper jeg virkelig vi ser i salg den også, for den var brilliant, men denne her er rett og slett genial.
Jeg selger minst to sånne på hver demo jeg holder, og kunne ikke klart meg uten i kjøkkenskapet hjemme. Bruker den nesten hver dag. [:D]

Oi,jeg har ikke fått med meg at det har kommet en videreutvikling av den. Da får vi håpe den også snart kommer i salg[:D]

Back
Topp