gitt om jeg er happy

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Fikk julegave fra mannen min i går på forskudd hehe fikk tv.. 42 tommers plasma tv hehe[:D]
Så nå blir jeg tv slave snart hehe

så digg da,gratulerer[:D]. Vi har enda en klosse til tv,sambo bare ser etter den rette tv[:D].

Ja skjønner godt du er happy da [:D] Vi har også plasma, 42 tommer men mannen min vil ha 50 tommer så da ryker vel 42 tommeren inn på soverommet (selv om jeg ikke er noe fan av å ha tv på soverommet). Min mann er litt sånn hekta på sånne ting så det går endel penger på det, særlig når han bare skal ha det han mener er best (pioneer), vi har 110 tommer prosjektor også, må jo ha det å se film på, noe annet går jo ikke ann i følge min mann[&:] [;)] Så her går det MYE penger på sånne ting når man har en mann som er opptatt av det.

Det kjedeligste med sånne "nymotens" ting er at det blir så fort gammelt, vi kjøpte vår plasma for et år siden og ifølge min mann så er den allerede "parkert" av den nye pioneeren som er kommet, så vi må visst bare kjøpe ny (ifølge han)[&:][&:]

Misunner pengboka deres jeg!
Her kommer det aldri noen sinne til å bli julegaver i mange tusen kr-klassen.
Så GRATULERER med ny tv til jul! (lurer på om ikke dette var litt gave til mannen også?[:D])

ORIGINAL: shannon

Misunner pengboka deres jeg!
Her kommer det aldri noen sinne til å bli julegaver i mange tusen kr-klassen.
Så GRATULERER med ny tv til jul! (lurer på om ikke dette var litt gave til mannen også?[:D])

Ja, det spørs om ikke det først og fremst var det [:D] de er nokså utspekulerte disse mannfolka [:D] men det er jo kjempegøy med ny tv uansett [:)][:)] Du blir nok tv slave ja.....[:D]

åååå eg og vill ha. har bare en gammel boks av ett tv som lyden lever sitt eget liv på. vil ha nyyyy

ja skal se er nok til han og[;)] men han var nå egentli førnøyd m den kjempeklossen som stod her... 

ORIGINAL: lettliva

Hurra og grattis !

Jeg er fornøyd med min 50 tommer [:D]

sign[;)]

gratulere med ny tv[:)]

[:D][:D]gratulerer, kjempekjekt med stor tv, har også 42", digg[:)]

Back
Topp