gis bort - enda flere!

IrenePirene

Forumet er livet
2 brett cerazette!! Ikke fordi jeg ikke trengee de lengre, men jeg er så luta lei det kvisetrynet som ser tilbake på meg i speilet.. GAAAAAH!

første mann til mølla får de tilsendt :p

mine er gitt bort, men:

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Jeg har også ett eller to brett noen kan få [:D] Jeg måtte fikse nye i dag. Aldri mer cerazett her heller [:'(]

ORIGINAL: Malleleo

her har jeg en pakke nuvaring som gis bort[8|] liggi i kjøleskapet et år nå, men de går ikke ut før neste år en gang[8D]

hehe ellers takk, slutter selv på mine. Pga. kviser og uregelmessige blødninger.
Men jeg gikk alle 3 bretta igjennom

andre gangen jeg slutter nå.. fysjom! det er ikke skikkelige kviser heller.. bare sånne innebygde som gjør jæææli vondt

Takk men ellers takk. [8D]

Jeg klarer ikke sånne p-piller og slikt med hormoner i jeg... [&:]

Jeg å vil slutte [:'(] Men finnes det noen andre piller man kan ta hvor man slipper unna alle disse kvisene??

jeg har brukt yasmin i mange år, men de kan man ikke ta når man ammer da

ORIGINAL: Mamma`nTilKaia

Jeg å vil slutte [:'(] Men finnes det noen andre piller man kan ta hvor man slipper unna alle disse kvisene??

Diane er p-piller med ganske mye hormoner, men de hjelper på kvisene... Om du ikke ammer da...

eg brukte minipillen conludag når eg amma. nå har eg p-stav som sitter i i 3 år

bruker cerezetta..ingen bivirkninger her..så tar dem gjerne.

ORIGINAL: Vannkvinnen

Diane er p-piller med ganske mye hormoner, men de hjelper på kvisene... Om du ikke ammer da...

Tror ikke jeg trenger noe mye ekstra hormoner [:D] Får vel snakke med legen min..
Men er det sånn at man kan gå tilbake på p-piller etter fødsel?? Mener å ha hørt noe om det..

så bra :) send meg adressen din så skal jeg få de avgårde i morgen :)

kan fint bruke p piller ja, så lenge du ikke ammer :)

hahaha, ja vet. Og de etterlater store kratere som bruker evigheter på å gro.

Jeg HATER kviser!!!

Da skal jeg lett gå tilbake til p-pillene, dette cerazette greiene er noe av det værste jeg har vært med på! [:D]

minner meg om den gangen de gav meg trionetta.. den mnd var jeg sur, oppblåst og skikkelig uren i huden... De tilbydde meg aldr de ppillene igjen for å si det slik...:p

Jeg har også ett eller to brett noen kan få [:D] Jeg måtte fikse nye i dag. Aldri mer cerazett her heller [:'(]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

*liker*

Jeg brukte conludag og fikk ikke mer kviser, og jeg er egentlig veldig plaget med kviser. Men måtte slutte med de pga migrene.

ORIGINAL: Zol80

Jeg brukte conludag og fikk ikke mer kviser, og jeg er egentlig veldig plaget med kviser. Men måtte slutte med de pga migrene.

Jeg brukte Cpnludag når jeg ammet Lucas, og det er det jeg har gått over igjen på nå. Da hadde jeg ingen bivirkninger, som kviser eller noe [:)]

her har jeg en pakke nuvaring som gis bort[8|] liggi i kjøleskapet et år nå, men de går ikke ut før neste år en gang[8D]

Back
Topp