GIRET OG NERVØS

Bkno7873562 (baby_doll)

Forelsket i forumet
Hadde nett megler på besøk.skal selge leilighet for første gang og jeg er nervøs og giret.usikker på om det blir til våren igjen at vi selger eller hva det blir til. Føler at det kan skje helt plutselig. iiik.. min samboer sin sjef som har venner (bankmannen vår) som igjen har venner (megler) som og kjenner super fotograf..føler meg heldig og i trygge hender sånn sett..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er viktig. Jeg kommer alltid til å bruke mamma til sånt. Hu er megler. Utdannet seg som det mens jeg gikk på vgs. Megler fotografer er kjempe flinke. Vi brukte ei til å ta bryllupsbildene våre. Fikk de dagen etterpå på mail. Men man blir jo veldig giret å spent på sånne ting. Mamma har opplevd at folk har ringt hver dag og hørt etter om noen har ringt ang huset og om det er lagt inn noe bud. Det skal jo megler si ifra om med en gang så man trenger liksom ikke å ringe. Jeg jobbet på kontoret hennes for seks år siden, så kan litt gangen i det.

Vittig han megleren :)

Han var no pratsom og fortalte om huset sitt som han nett hadde solgt og sånn.nye huset måtte han by 1, 2 over takst på.

Da han gikk sa jeg til min samboer : - Ja. Han likte jeg.Det var synd at han var gift. *kødder meg litt*
Min samboer: -Ja.Det tenkte faktisk jeg og!

Holdt på å daue på meg ;)

Hehe. Den var morsom. Bra dere ikke møtte på en snerpete en da.

Viktig at man finner en god tone med megleren. :) Høres ut som dere er i gode hender. :)
Spennende med salg da! Har dere kjøpt / sett dere ut noe annet enda?
Får håpe dere har bedre lykke enn venninna mi. Hu har et ganske fint hus med stor tomt til salgs nå men budene står like stille som markedet om dagen. Hatt 3 visninger nå. Men det er jo på østlandet vel og merke typ 30 fra Oslo.

Er styreleder her til feb/mars men vara kan vel ta over i mellomtiden?hun har jo sluppet unna alt til nå.:) Fikk beskjed av megler om at det gikk greit å flytte uansett.

Er styreleder her til feb/mars men vara kan vel ta over i mellomtiden?hun har jo sluppet unna alt til nå.:) Fikk beskjed av megler om at det gikk greit å flytte uansett.

Jeg satt i styret i forrige brl selv om jeg flytta. Satt ut perioden min. Ingen regel der i hvert fall på at man må bo der for å sitte i styret :-)

Jeg satt i styret der jeg bodde før også, men der tok bare vara over når jeg flyttet.:)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Back
Topp