girer meg selv opp... :/

N`tæll

Forelsket i forumet
har ei lita ukes tid hatt litt blodspor når jeg har tørket meg.
ikke noen smerter utenom strekk og stikkesmerter.
er kvalm, og trøtt....

men jo mer jeg stresser, og maser, jo flere ganger på dagen kan jeg se slike spor...
det er ikke mye, er bare litt som ligger i blank utflod. (sorry detaljer...)
og, det kan gå en dag uten også...

kan noen være så snill å si at dette ikke er noe.

innerst inne vet jeg det jo, men kan ikke noe for at dette drar meg litt ned... :(

Skjønner deg kjempegodt! Jeg har hatt litt slik jeg også, men jeg VET jo at det skal mye mer blod og smerter til før det har noe å si!!
Jeg kan bare sende deg en klem og si at dette går helt fint!! Om du er veldig urolig kan du jo høre om du kan få komme på ul. Da kan de også kanskje se hvor blødningene kommer fra, ofte er det jo livmorhalsen som vare har tynnere slimhinner og gjør at de blør lettere! Det kan roe ned et mammahjerte veldig!!
KLEM!

Signerer Liol her.
Det skal mye mer enn litt spor av og til for at det skal være farlig ;)
Dette går nåk så fint skal du se :)
Sender deg en KJEMPE klem :)

spørs om jeg kryper til korset og ber om sjukemelding...
på jobben skal det jo ikke settes inn vikarer, og vi jobber jo vettet av oss... :(

kjenner det er lite overskudd til dem hjemme etter jobb...

spørs om jeg kryper til korset og ber om sjukemelding...
på jobben skal det jo ikke settes inn vikarer, og vi jobber jo vettet av oss... :(

kjenner det er lite overskudd til dem hjemme etter jobb...

Du skal ikke slite deg ut snupp.
Du må tenke på deg selv nå, og ikke minst familien.
lille E vil nok heller ha en mamma hjemme som er i form til å leke og kose litt ;)

ja, vet jeg børr tenke på meg selv, men jeg trives på jobb, og jeg liker mine nye kollegaer veeeldig godt.
skal bruke helga å tenke på det.

tror allfall jeg skal ringe legen, og be om en ul. sjekke om det er liv.

ja, vet jeg børr tenke på meg selv, men jeg trives på jobb, og jeg liker mine nye kollegaer veeeldig godt.
skal bruke helga å tenke på det.

tror allfall jeg skal ringe legen, og be om en ul. sjekke om det er liv.
Jeg hadde ikke klart å være sykemeldt, hadde gått på veggen uten å hatt en jobb å gå til i lengden.
Men jeg kjenner kortere dager hadde vært greit.
Og kanskje en dag i ny og ne med fri.
Men jeg kan ikke få i både pose og sekk :p
Du finner nok ut av det i løpet av helga :)

Jeg hadde ikke klart å være sykemeldt, hadde gått på veggen uten å hatt en jobb å gå til i lengden.
Men jeg kjenner kortere dager hadde vært greit.
Og kanskje en dag i ny og ne med fri.
Men jeg kan ikke få i både pose og sekk :p
Du finner nok ut av det i løpet av helga :)

vi har ikke mulighet til kortere dag...
er litt sånn enten eller. :/
vi er lite folk i utgangspunktet, og det er svært få vikarer som vil jobbe bare en halv dag.

gubben mener jeg skal ta en sjukmelding nå, i stede for å gå å tøye meg til jeg til slutt møter veggen.
kjenner litt "skrekken" med tanke på å gå hjemme, men da får jeg se filmer på nettflix,
å slappe av. ruge rett å slett...

vi har ikke mulighet til kortere dag...
er litt sånn enten eller. :/
vi er lite folk i utgangspunktet, og det er svært få vikarer som vil jobbe bare en halv dag.

gubben mener jeg skal ta en sjukmelding nå, i stede for å gå å tøye meg til jeg til slutt møter veggen.
kjenner litt "skrekken" med tanke på å gå hjemme, men da får jeg se filmer på nettflix,
å slappe av. ruge rett å slett...
Du får nå tenke litt på det i helga.
Du finner nok ut det som er best for deg :)

Back
Topp