Giraffen Sophie...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Hva er greia med denne Giraffen? Synes alle babyer har denne for tiden, er det virkelig noe vi burde ha?

Takk for svar :)
 
Prøvde først vanlige biteringer, men mini viste aldri stor interesse.. Kjøpte den sophie biteringen, og han elsket den. Er vel noe med gummien som er god for kløende gommer vil jeg tro :)
 
Vi har den, men den er ikke mest popis av lekene. Har en tråd rundt den for at den ikke skal dette ut av vogna, den er mye mer populær:)
 
Her er den kjempepopulær! Han får tenner om dagen og Sophie er den beste å gnage på:) Snor rundt er et must hvis du skal ha den i vogna, så slipper du å miste den på bakken.
 
Vi fikk den i gave, men han er bare 3 mnd, så det er ikke noen interesse å spore for noe annet enn det som dingler over ham ennå.
 
Nevøen min har en slik og han elsker den! Jeg var å besøkte han når han var 3mnd og allerede da viste han stor interesse for den.
Det er visst den eneste leken som kan roe han når han surker.
Broren min fortalte at det var en historie bak den, det følger hvis med et hefte med den eller noe?
 
Veldig populær her i huset og :)
 
Vi fikk en sånn i gave, var veldig grei å bite på husker jeg:)
 
Babyshop hadde 15%avslag på tilbehør til TrippTrapp-stolen i dag ooog gratis frakt. Jammen meg ble det ikke en giraff også :D
 
Back
Topp