gir snart opp

bertelure

Forelsket i forumet
ja, idag var IKM dagen og selvfølgelig kom TR!!! nå er jeg skikkelig frustrert. dette var altså 8 måneden vi har prøvd... nå begynner jeg å lure på om jeg egentlig kan få barn....og denne gangen visste jeg når jeg hadde eggløsning,tok test, og var faktisk til køys dagen før EL og EL dagen..... ! nå vet jeg snart ikke hva jeg gjør.. skikkelig frustrerende!

DUSTETANTE!!!!!!!!!

Så utrolig dumt! Jeg sender deg masse trøst. Du må ikke gi opp....vi skal ikke gi oss før alle de prøvende her inne sitter med et nydelig barn i armene!

Sender mange store trøsteklemmer herfra!!

Hei du
Det var trist å høre, men jenta vår da du må ike gi opp!!! neste gang så sitter det.

Masse tøsteklemmer fra Lille Snodig (pluss en holdefasklem selvfølgelig)

Hvor i Hedemark er du fra??

Jeg skjønner deg så utrolig godt!!! Har akkuart samme selv...
Er nå 1 år siden SA og har ikke fått til noe etter det... Det er ikke en gang ordentlig mens her...
Er på randen til å gi opp selv...

håper det sitter neste gang i allefall[:)] men en kan begynne å lure når det går så lenge liksom...jeg har heller aldri hatt så ømme bryster som denne gangen, og mye lengre enn jeg pleier...[:@][:@]
nei, nå ble jeg skikkelig dårlig humør, men er glad for at jeg kan få ut all frustrasjonen her, og ikke alt på samboeren min. hehe.. få litt trøstens ord her og slik, kan jo hende det hjelper[:)]
men jeg vurdere snart å ta en tur til legen for å sjekke meg, om alt er i orden. men det er jo sikkert en lang prosess.. noen som vet?

huff.. ja, en kan bli frustrert av TR!! hvorfor skal det aldri klaffe??!!

Har du gått på p-pille/p-sprøyte?
vist du har da så kan da ver da så jr at du kje får onge no.. da kan t nåken år før da skjer=(
Eg kjenne ei så prøvde flerre år på å få onga, men fekk kje da t, men da gjekk til slutt=)
Men detta går så bra lille dg[:)]
Masse klem fra meg[;)]

så synd da. Føler virkelig med deg. Masse hell og lykke til videre :)

ORIGINAL: Tianja87

Har du gått på p-pille/p-sprøyte?
vist du har da så kan da ver da så jr at du kje får onge no.. da kan t nåken år før da skjer=(
Eg kjenne ei så prøvde flerre år på å få onga, men fekk kje da t, men da gjekk til slutt=)
Men detta går så bra lille dg[:)]
Masse klem fra meg[;)]

jeg har ikke brukt p-pille eller p-sprøyte.. så det kan ikke være noen grunn allefall... nei, en får bare prøve videre! har ikke noe valg! håpe det lykkes i oktober!! takk for klemmen [:)]

Det var ikke en lang prosess hos meg... Eller det kan fort føles litt lang... Spørs når i syklusen du får time og sånn...
Jeg fikk time hos lege som helt tilfelsig var den dagen jeg skulle ta blodprøve for å sjekke om el var til stede. Fikk positivt svar på den,
men etter det har jeg da heller ikke hatt el en eneste gang.. Så det gikk en mnd til med gu og sånn i neste pp. Da var legen 100% sikker
på at jeg var gravid, hadde alle klassiske tegn, men TR kom alikevel...
Da blei jeg sendt rett til gynekolog... Fra første time hos legen til første time hos gynekolog gikk det 2,5 mnd... Trur jeg... Og da var det
ferie i mellom... Selvfølgelig kjentes det ut som en evighet... Men nå føles alt enda mer som evigheter!!!

ok. men må en ha henvisning fra lege til gynokolog ?
eller så kan jeg jo ta kontakt med gyn selv og få de til å undersøke meg. kan jo være noe med egglederne eller eggstokkene, at det er trangt eller noe anna....
jeg vet jeg hadde EL for 14 dager siden, jeg tok test. så jeg har iallefall EL.

[:@]Leit å høre at den dustetanta ikke har vett på å holde seg borte!!!![:@]

Men noe som kansje kan trøste bittelitt? Ikke gi opp, det kan hende!! Vi har hatt sånn rundt regnet 120pp. før jeg ble på veg igjen.... Så lang tid tar det ikke med dere!!!!
(120pp= 10 år!!)

en gang vil det vel klaffe håpe jeg! [:)] men jeg begynner å bli redd for at jeg ikke kan få barn liksom...det er det verste som kan skje

nå har jeg bestilt gyn time på volvat, så kanskje de finner ut noe! Noen som har erfaring med volvat forresten?

Uff, skjønner så utrolig godt hvordan du føler det...
Har det slik selv, har prøvd i 16 pp nå, og det virker nesten uvirkelig at jeg kan ha mulighet til å bli gravid, men jeg gir ikke opp for det (innimellom gjør jeg det da [;)] )
Men syns det er dødstungt å gå og vente hver mnd, også kommer den hersens tanta opp [:@] HATER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har akkurat begynt med utredning, samboeren har levert sæd, og vi venter nå på svar på den...
Føler at jeg begynner å bli redd for svaret, men gleder meg også.. Skal bli godt å få et svar i det minste!!!!

Ønsker deg masse lykke til, og jeg tror det snart sitter en liten spire hos deg [:D]

Trøste klem [:)]

ORIGINAL: Jas

Uff, skjønner så utrolig godt hvordan du føler det...
Har det slik selv, har prøvd i 16 pp nå, og det virker nesten uvirkelig at jeg kan ha mulighet til å bli gravid, men jeg gir ikke opp for det (innimellom gjør jeg det da [;)] )
Men syns det er dødstungt å gå og vente hver mnd, også kommer den hersens tanta opp [:@] HATER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi har akkurat begynt med utredning, samboeren har levert sæd, og vi venter nå på svar på den...
Føler at jeg begynner å bli redd for svaret, men gleder meg også.. Skal bli godt å få et svar i det minste!!!!

Ønsker deg masse lykke til, og jeg tror det snart sitter en liten spire hos deg [:D]

Trøste klem [:)]

tusen takk for klem og oppmuntring. trenger det virkelig![:)][:)]
ja, blir godt å få svar, samboeren min skal også til lege og sjekke seg. vi syns det er greit å begynne å sjekke oss begge for å se. jeg har bestilt gyn- time på volat, skal dit neste uke. håper jeg får noen svar da[:)]
jeg vil så gjerne at den tanta skal ta seg ferie! er så lei av at hun dukker opp hver måned. er så lei a. hehe...
jeg ønsker deg også lykke til med okotober måned! håper det er måneden for oss[;)]

klem

hmm.. jeg har også tatt temp , og den går opp og ned hver dag så jeg får ikke målt ut ifra temp.... desverre...

Back
Topp