Gir opp!

*IdaMor*

Elsker forumet
Nå tror jeg at jeg kaster inn håndkle, ang ammingen... Gutten blir ikke fornøyd og skriker masse etter han har fått mat :( og vil somregel ha mer pupp etter bare 1-2 timer... når han får mme, så er han blid og fornøyd. Synes det er utrolig enkelt med pupp, og liker ikke tanken på all den vaskingen og steriliseringen av flasker. Men så lenge gutten har det bra, så er det det som betyr noe!

Ja det viktigste er at han er fornøyd;)
Men kan du ikke delamme? Blir kanskje litt enklere om dere skal ut en tur.

Jeg prøver og delamme, men pjokken tar bare puppen på tilig morgen/natt... Så det pumpes :p så han får mm enda :)

Pupp er helt klart enkelt og praktisk, men vi skal være glad for at vi har tilgang på svært god erstatning som gir barna våre all næringa de trenger. Så lenge barna har det bra - helt riktig innstilling :)

Vil jo amme, har prøvd og legge han til bryste på dagtid, men han bare hyl-skriker!!!! Og vil ikke ha :( vi har brukt ovet 2mnd for at ammingen skulle gå, noe den også gjorde til ca 3 uker siden :(
Eneste positive jeg ser med mme er at han er mye roligere og mer harmonisk enn han har vært :) (noe som er kjempe bra da :p )

Viktigste er at gutten din blir fornøyd :-)

Jeg pumpa til storebror i noen uker, han tok aldri puppen. Fy for et slit!!! Jeg satt jo konstant å pumpa, vaska og steriliserte utstyr...

Har du mikrosterilisator? Letter i alle fall arbeidet med flaskene :-)

Viktigste er at gutten din blir fornøyd :-)

Jeg pumpa til storebror i noen uker, han tok aldri puppen. Fy for et slit!!! Jeg satt jo konstant å pumpa, vaska og steriliserte utstyr...

Har du mikrosterilisator? Letter i alle fall arbeidet med flaskene :-)
Pumper bare litt nå, 2-3 ganger for og få ned produksjonen...
Ja det er mye styr med flasker og pumpeutstyr. Har ikke sterelisator nei, vi bruker MAM flasker. Vet ikke om det finnes noen sterelisator for de?

Tror du kan bruke sterilisatoren til avent... Vet egentlig ikke, men det bør jo gå.

Vi har flasker fra både avent om mam og bruker avent din mikroboks :)

Da skal jeg sjekke den ut, tror jeg så en slik, til 299-, det er jo ikke rare slanten :p
Ja de koster ikke mye. Har på apotek:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Back
Topp