Gir opp!

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
Nå har jeg forsøkt å legge inn bilder her sånn ca 100 ganger, men det GÅR JO IKKE!!!
Jeg som så gjerne vil vise frem hesten vår..... :(

Irritert fordi jeg heller ikke får til å kopiere og lime inn lenger jeg heller.
Så kan desverre ikke hjelpe deg... om du ikke krymper det til under 200 kb og laster opp i den bildeknappen helt til høyre da.

:(

Jeg forstår frustrasjonen din.. jeg skjønner det ikke, og når noen forteller meg step by step hvordan man gjør det, skjønner jeg det akkurat da, men det er like fort glemt. Tror jeg har klart det én eller to ganger :P

Jeg skulle gjerne sett hesten din da, for the record :)

Legg bildet inn på FB, så høyeklikker du og kopierer bildet, gå inn hit og trykk lim inn ;)

Sjakkruta skrev:
Legg bildet inn på FB, så høyeklikker du og kopierer bildet, gå inn hit og trykk lim inn ;)

Fungerer ikke for meg lenger. Gikk greit før, gjorde det på denne måten med 17.mai bildene. Får det ikke til å fungere lenger.

Start med åpne boksen der du skal skrive innlegget.
Om du har bildet liggende på FB, åpner du FB i ny fane --> finn frem bildet --> trykk på bildet og hold mustasten inne --> "dra" bildet opp til BV-fanen (da vil den åpnes) --> "dra" bildet ned til ruta der du skriver innlegget, og slipp mustasten --> bildet er nå i innlegget.

Denne metoden funker på alle bilder du finner på ved bruk av nettleseren, f.eks. om du søker etter bilder på google, kan du dra miniatyrbildet rett over i innlegget.

Noen som skjønner hva jeg mener? emoticon

Kattekvinnen skrev:
Start med åpne boksen der du skal skrive innlegget.
Om du har bildet liggende på FB, åpner du FB i ny fane --> finn frem bildet --> trykk på bildet og hold mustasten inne --> "dra" bildet opp til BV-fanen (da vil den åpnes) --> "dra" bildet ned til ruta der du skriver innlegget, og slipp mustasten --> bildet er nå i innlegget.

Denne metoden funker på alle bilder du finner på ved bruk av nettleseren, f.eks. om du søker etter bilder på google, kan du dra miniatyrbildet rett over i innlegget.
AHA!!! Det skal jeg prøve :)
Noen som skjønner hva jeg mener? emoticon

Back
Topp